Lapselle toinen nimi, kun etunimeksi tulee Meritähti
Mikä rimmaisi? Sukunimeksi tulee perus Möttönen.
Kommentit (144)
Meritähti Pilvetär Möttönen
Meritähti Päivänsäde Möttönen
Meritähti Sadetuuli Möttönen
Kyllä kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Meritähti Pilvetär Möttönen
Meritähti Päivänsäde Möttönen
Meritähti Sadetuuli MöttönenKyllä kelpaa
Oi, Päivänsäde on ihana :)) - Ap
Suosittelen jotain normaalia nimeä, jota lapsi voi alkaa käyttää joutumatta kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jotain normaalia nimeä, jota lapsi voi alkaa käyttää joutumatta kiusatuksi.
Näinhän ne kiusaajat saavat valtaa ja kiusaaminen käytännössä hyväksytään, jos aletaan rajoittaa kaikenlaista kiusaamisen pelossa. Ensin erikoiset nimet, sitten erikoiset vaatteet, hiukset, persoonallisuus - kaikki vaan harmaiksi persoonattomiksi klooneiksi, ettei vaan kiusata.
Itsehän olin koko kouluikäni kiusattu lähinnä erikoisen persoonallisuuteni takia, mutta minä ainakin otin paljon mieluummin kiusaamisen kuin sen, etten saisi olla oma itseni.
Meritähti Piikkinahka? Meritähti Selkärangaton? Meritähti Putkijalka? Meritähti Aivoton? Meritähdellä ei ole aivoja ja päätä, joten mielestäni tuo Aivoton voisi olla sopiva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne kiusaajat saavat valtaa ja kiusaaminen käytännössä hyväksytään, jos aletaan rajoittaa kaikenlaista kiusaamisen pelossa. Ensin erikoiset nimet, sitten erikoiset vaatteet, hiukset, persoonallisuus - kaikki vaan harmaiksi persoonattomiksi klooneiksi, ettei vaan kiusata.
Itsehän olin koko kouluikäni kiusattu lähinnä erikoisen persoonallisuuteni takia, mutta minä ainakin otin paljon mieluummin kiusaamisen kuin sen, etten saisi olla oma itseni.
Tollo, ei kukaan ole hyväksymässä kiusaamista, mutta normaali kakkosnimi on ihan hyvä back-up plan mikäli lasta kuitenkin aletaan kiusata uniikin lumihiutalenimensä takia. On aika edesvastuutonta jos nimeää lapsensa joksikin Kuukuppi Oksupussiksi josta lapsi ei pääse ennen täysi-ikäisyyttä eroon.
Anna, Milja tms. tavallisempi, pehmeämpi nimi. Lapsi voi sitten aikuisena käyttää kumpaa haluaa. Esim. Meritähti Milja Möttönen.
Siianmäti