Hormonikorvaushoitoa käyttäviä?
Aloitin oman Femostonin käyttöni reilu kuukausi sitten, ja lätkän loputtua tuli kuukautisten tapainen vuoto. Ei siinä mitään, mutta se on aivan tyrmäävän hajuista! Koko vessa lemuaa kun kuukupin tyhjentää, en pysty edes kuvittelemaan miten karmealta haisisin, jos käyttäisin siteitä. Aivan järkyttävää. Mätänevä ruumiskaan ei haise yhtä pahalle. No okei, voi haista yhtä pahalle.
Kokemuksia? Jatkuuko vai helpottaako tällanen?
Kommentit (6)
Oisko bakteerivaginoosi sitten. Välttämättä sinun alapää kun ei tykkää siitä kuukupista. se on vierasesine.
Vierailija kirjoitti:
Oisko bakteerivaginoosi sitten. Välttämättä sinun alapää kun ei tykkää siitä kuukupista. se on vierasesine.
Samalla laillahan se tamponikin on vierasesine. Puhtaanapito on kupissa tärkeää, tietysti.
Kuka h llu käyttää jotain kuu kuppia. Varma tie tulehdukseen.
Siteet ovat hygieenisimpiä kaikista suojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla laillahan se tamponikin on vierasesine. Puhtaanapito on kupissa tärkeää, tietysti.
Niin, se ei ole steriili kuten tamponi on. Minä en käytä mitään seksivälineitäkään. Dildon ei ei tarvitse olla kuin hetki niin tulehdus on valmis. Ei vain tykkää limakalvot materiaalista. Ja kyllä dildo pestään aina ennen ja jälkeen käytön. Kyse ei siis ole siitä, että olisi ollut likainen väline.
Vierailija kirjoitti:
Kuka h llu käyttää jotain kuu kuppia. Varma tie tulehdukseen.
Siteet ovat hygieenisimpiä kaikista suojista.
Mun iho ei kestä näitä valkaistuja siteitä, ärtyy heti. Sama tamponeissa. Kuukuppi on ollut aina paras - ja varsinkin nyt tämän hirvittävän hajuhaitan aikana. Jos käyttäisin tähän siteitä, joutuisin varmaan asumaan keskellä metsää yksin, ettei muut joutuis haisteleen. Olen käyttänyt kuukuppia siitä lähtien, kun ne tulivat markkinoille, eikä koskaan ole ollut tulehdusongelmaa, mutta toiset varmaan tulehtuu helpommin kuin toiset. Tai eivät osaa käyttää ja puhdistaa kuukuppia kunnolla.
Bakteerivaginoosinkaan oireet ei täsmää. Täytyy katsoa toistuuko ongelma kuukauden kuluttua, vai olisiko tämä vain uuden tilanteen seurausta.
Joku tulehdus?