Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paljon laihduttaneilla on yleensä "pitkä" naama?

Vierailija
11.06.2020 |

Pää on jotenkin iso ja pitkä, "venähtänyt". Puhutaan siis useita kymmeniä kiloja laihduttaneista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähäinen energiansaanti näkyy kasvoissa.

Vierailija
2/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 45 kg aikuisella iällä. Mulla on roikahtanut ja venähtänyt naama. Lihavana oli pulleat posket ja leukaperät, ja kun laihduin, sieltä tyhjeni rasvat ihon alta, mutta iho ei palautunut vaan jäi roikkumaan. Esim. kun ennen oli pullukka kaksoisleuka ja paksu kaula, nyt leuan alta ja leukaperistä roikkuu helttamaisiet pussit, jotka pidentää kasvojen vaikutelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut 45 kg aikuisella iällä. Mulla on roikahtanut ja venähtänyt naama. Lihavana oli pulleat posket ja leukaperät, ja kun laihduin, sieltä tyhjeni rasvat ihon alta, mutta iho ei palautunut vaan jäi roikkumaan. Esim. kun ennen oli pullukka kaksoisleuka ja paksu kaula, nyt leuan alta ja leukaperistä roikkuu helttamaisiet pussit, jotka pidentää kasvojen vaikutelmaa.

Voiko kasvojen ylimääräistä ihoa korjata samalla tavalla kirurgisesti kuten muualta kropasta

Vierailija
4/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva on lähtenyt myös naamasta.

Myös luusto vaikuttaa. Ihmiset joilla on korkeat poskipäät, naama ei valahda vaan näyttää aina paremmalta.

Esim venäjäläisillä on korkeat poskipäät. Suomalaisilla ei joten luihuilta näytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi