Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauankohan mieheni kestää ilman seksiä

Vierailija
11.06.2020 |

Tässä ollut jo parin kuukauden tauko. Sitä ennen kuukauden. Sitä ennen oli ehkä kerran kahessa viikossa.

Nyt mies ei ole enää kauheasti edes yrittänyt, mutta huomattavan ärtyisäksi on muuttunut.

Ja en tahallani ole haluamatta, ei vaan kertakaikkiaan haluta. Yhtään. Puuha on lähinnä vastenmielistä ja rasittava velvollisuus, ollut jo vuosia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että se on ilman seksiä?

Vierailija
2/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Joillekin raha ja kotityöpalvelut ovat tärkeämpiä kuin seksi. Sitten on niitä, jotka hakevat seksinsä muualta, mutta jatkavat elämäänsä muuten kuin aina ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että se on ilman seksiä?

Tiedän. Monestakin merkistä. Ja tuskinpa se ärtyisä olisi, jos seksiä jostain saisi...

Ap

Vierailija
4/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy vieraissa.Trust me, honey.

Vierailija
5/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä kokemusta on kirjoitti:

Se käy vieraissa.Trust me, honey.

Ei se ole vieraissa käyntiä, jos än.mä pihtaa.

Vierailija
6/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just toisin päin, miestä ei huvita kuin ehkä kerran kuussa. Oon jo vuosien jälkeen tyytynyt kohtalooni. Mietin joskus eroakin, mittatikun siihen tulokseen että viihdytään niin hyvin yhdessä, että tää on aika pieni harmi siihen verrattuna.

Vierailija
7/8 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on just toisin päin, miestä ei huvita kuin ehkä kerran kuussa. Oon jo vuosien jälkeen tyytynyt kohtalooni. Mietin joskus eroakin, mittatikun siihen tulokseen että viihdytään niin hyvin yhdessä, että tää on aika pieni harmi siihen verrattuna.

Ei mittatikun vaan mutta tulin, pahuksen autocorrect :D

Vierailija
8/8 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin miehen sinnittelevän vuoden, ehkä kaksi, ja sitten se vaihtaa vaimon tyttöystävään. Onnea jatkoon/provollesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi