Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla sut manipuloitiin suhteeseen?

Vierailija
11.06.2020 |

Ja mitä seuraamuksia tuli?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kertoa, monimutkaista. Palstan feministit ovat muutenkin valmiita alanuolittamaan ja väittämään jotain syväkkiä jos kerron.

Vierailija
2/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. Olen ollut aina se aloitteen tekijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: teeskentelemällä että tykkäsi tehdä kaikkea mitä ehdotin. Vuoden päästä sain kuulla että sitä ja sitä oli tehty mun mieliksi, ja täten mulle oli kasvanut melkoinen velka tehdä vuorostani hänen ehdottamiaan asioita.

Olkaa miehet rehellisiä!

Vierailija
4/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt halpaan :D

Vierailija
5/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mama nuudeleita enkä jaksa selittää sen takia.

Vierailija
6/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheilla. Kumppani valehteli terveistä puolistaan, oli varmaan oppinut äidiltään. Anoppi komppasi ja sepitti lisää valheita.

Vierailija
7/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en tiennyt. Nyt tiedän. 🐿️

Vierailija
8/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikellailla ..

Zinc

Vierailija
9/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauspommituksella. Imartelulla. Olin nuori ja herkkäuskoinen hölmö.

Vierailija
10/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloiduksi tuleminen johtuu itsestä. On liian huono itsetunto tai tunnelukkoja, joiden takia päätyy jäämään manipuloivien ihmisten seuraan ja vaientaa hälytysmerkit.

Vierailija
11/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on manipuloinut suhteeseen yhteiskunnan arvot ja odotukset. Nuorena sitä oli niin kiltti ja tyhmä, että ajatteli, että näin sen kuuluu mennä. Pitää alkaa seurustella pojan kanssa, josta jotenkuten pitää, sitten myöhemmin muutetaan luonnostaan yhteen asumaan, ja sitten pitää tulla lapsia.

Suuri valhe ja suuri virhe. Ja saman virheen tekevät yhä uuden sukupolven nuoret naiset, jotka pääsisivät pienellä itsekkyydellä pitkälle. Mutta kun pitää olla se ihana Eetu tai Mikael ja kärsiä tuhannet tuskat sen perseilyiden takia, niin että omat pääsykokeet tai ylppärit menee ihan perseelleen. Ja sama jatkuu, kunnes on liian myöhäistä.

Kunpa nuoret naiset ymmärtäisivät olla sitoutumatta kehenkään mieheen aina tuonne neljäänkymmeneen ikävuoteen saakka. Jos ei siihen mennessä ole saanut uraa tehtyä, niin ei se mies siinä enää pysty lisää sitä haittaamaan.

Vierailija
12/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloiduksi tuleminen johtuu itsestä. On liian huono itsetunto tai tunnelukkoja, joiden takia päätyy jäämään manipuloivien ihmisten seuraan ja vaientaa hälytysmerkit.

Olet yksinkertainen kusetettava hölmö 

Zinc

Vierailija
13/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on manipuloinut suhteeseen yhteiskunnan arvot ja odotukset. Nuorena sitä oli niin kiltti ja tyhmä, että ajatteli, että näin sen kuuluu mennä. Pitää alkaa seurustella pojan kanssa, josta jotenkuten pitää, sitten myöhemmin muutetaan luonnostaan yhteen asumaan, ja sitten pitää tulla lapsia.

Suuri valhe ja suuri virhe. Ja saman virheen tekevät yhä uuden sukupolven nuoret naiset, jotka pääsisivät pienellä itsekkyydellä pitkälle. Mutta kun pitää olla se ihana Eetu tai Mikael ja kärsiä tuhannet tuskat sen perseilyiden takia, niin että omat pääsykokeet tai ylppärit menee ihan perseelleen. Ja sama jatkuu, kunnes on liian myöhäistä.

Kunpa nuoret naiset ymmärtäisivät olla sitoutumatta kehenkään mieheen aina tuonne neljäänkymmeneen ikävuoteen saakka. Jos ei siihen mennessä ole saanut uraa tehtyä, niin ei se mies siinä enää pysty lisää sitä haittaamaan.

Ja lapsi oli päästänsä sekais iiii iiii iiiin

Ja Zincciskin sai kaffetta juodakseee eeeee eeeen

Vierailija
14/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Lisänä vielä se että kun Eetut ja Mikaelit on perseilleet elämäsi, niin sinä maksat viulut joka tavalla ja tulevaisuudellasi ja ne mennä porskuttaa elämässä sujuvasti eteenpäin.

Vierailija
15/15 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vain liian sinisilmäinen. Ja myös ihan rakastunut. Ja tietenkin kuvittelin että mieskin on, kun selitti ummet ja lammet kuinka olen maailman ihmeellisin tyttö ja ettei kukaan ole saanut häntä koskaan tuntemaan näin jne. Hänen mukaansa olimme ihan matchmadeinheaven-pari ja minusta tuntui oikeasti siltä. Kunnes sitten vuosien (ja naimisiinmenon ja lapsien) jälkeen selvisikin, että mies on pettänyt minua lähes alusta saakka ja juuri tästä syystä hän niin kovasti halusi kanssani naimisiin ja lapsia, että saisi minut sidottua itseensä vaikka sikailikin ihan huolella. Oli kyllä taitava peittelemään asioita ja maalailemaan kauniita kuvia. Muistan kyllä ihmetelleeni kiirettä naimisiinmenon ja lasten tekemisen suhteen, kun itselläni ei ollut mikään kiire asian kanssa. Silti uskoin kaikki ne tyhjät kehut ja selitykset siitä kuinka minä olisin maailman paras äiti ja kuinka hän on alusta saakka tiennyt että tahtoo minut vaimokseen. No, minä en välttämättä olisi tahtonut, jos olisin tiennyt asioiden oikean laidan. Sinänsä harmi, kun nykyään en oikein osaa enää luottaa keneenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi