Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä te työttömät köyhät asutte?

Vierailija
11.06.2020 |

Asutteko te jossain korvessa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on perintöä ette ole köyhiä. Ei ole tienattua vaan saatua rahaa mutta yhtäkaikki teillä on omaisuutta. Miksi vastailette tähän ketjuun?? 

Vierailija
42/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa, meren vieressä. Toki keskustaan on 20 kilsaa (ja lähimpään kauppaankin 4km) mutta tällä suunnalla on hyvät bussiyhteydet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ok-talossa kaupungissa. Mökkikin on.

Vierailija
44/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingin lähiössä kaupungin 400euron vuokrayksiössä. Eipä täältä pois ole varaa muuttaa kun töitä ei vain saa. Jeejee 10vuotta samaa paskaa eikä muutosta näköpiirissä. Meni elämä hukkaan. Näin jo 8vuotta sitten näyn miten tulen kuolemaan tähän kämppään vanhuuteeni ja siltä se tosiaan alkaa vaikuttaa. Ja tää on mun eka kämppä. Vmp. Sosiaalituet on ainoa syy miks en ole ulkona heilumassa. Viekää ne pliis pois, passivoittaa nii pirusti.

Vierailija
45/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapa vesi

Vierailija
46/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meri toppilassa

hiii hooo

rennosti kaljaaa jokka jokka pääivä

🦧

Vierailija
47/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut ja muutin Kotkaan ryppyineni

Vierailija
48/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotona asun, olin sitten työtön tai töissä.

Vierailija
49/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian kuusen alla tai Taivaan kodissa(tai sit siellä Alakerrassa, mistäpä tiedän minne joudun;) , koska en jaksa enää työkkärin ahdistelua ilmaistöillä ym.shitillä eli karenssia pukkaa, jos en jaksa. Vielä toistaiseksi keskisuuren kaupungin vuokrayksiössä, haluaisin todellakin muuttaa jhnk "paremmalle"alueelle ja ihan vaan muutoksenkin takia(kyllästynyt tähän asuinalueeseen, varmaan kaupunkiinkin jne.)

Vierailija
50/55 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-Haaga, Helsinki. Miksi pitäisi muuttaa pois vain siksi, että jäin työttömäksi? Itseasiassa suunnitellaan mieheni kanssa muuttoa isompaan asuntoon samalle alueelle. Mieheni ei ole rikas.

Miten niin pois? Ihan kuin Haaga olisi jotain kallista tai hyvää aluetta. 

Vierailija
51/55 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tikkurilan keskustassa uudehkossa parvekelasitetussa kaksiossa, autohallipaikalla

Vuokra 890e, en maksa itse

Vierailija
52/55 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitaloasunto lähellä luontoa. Järvimaisemat.

Vierailija
53/55 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lähiössä omassa kaksiossa.

Vierailija
54/55 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla pienellä kylällä ja joka arvostelee tällaista ns. korpea ja pitää sitä köyhän ihmisen asumismuotona niin se etu on että näin kesäisin kasvatan kaiken mahdollisen itse ja säilön vuodeksi eteenpäin joten täällä pärjää siinä mielessä paremmin kuin kaupungissa. Kolmen kilometrin päässä on joki josta nousee hyvin haukea. Paljoakaan ei tarvi kaupasta tuoda, lihaa tosin kun en ystäviäni suostu syömään. En koe itseäni köyhäksi millään tavalla vaikka tilillä ei juuri katetta ole.

Vierailija
55/55 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin keskustassa. En nosta tukia. On säästöjä ja perintöä.

Töissä olin viimeksi joskus 1999.

Eli et ole työtön etkä köyhä.

Itse viimeksi viime vuonna, ollessani työtön ja köyhä asuin Helsingin Kampissa pienessä yksiössä. Nyt asun maalla ja yksiöni on kolme kertaa isompi :D Käyn osa-aikatyössä enkä edes nosta tukia, vaikka minulla olisi niihin oikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi