Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia kaikki kohtelevat minua näin???

Vierailija
11.06.2020 |

Ensin luvattiin yksi oppisopimustyöpaikka, mutta idiootti omistaja ei vaivautunut selvittämään asioita minulta ja sai väärän käsityksen ja lopulta teki oharit. Ei vastannut viestiini, jossa kerroin että käytin häneen ja ympäri ämpäri soitteluun hirveän määrän aikaa ja energiaa enkä arvosta tuollaista ajan tuhlaamista vain siksi, ettei voi etukäteen varmistaa asioita toiselta.

Tänään piti tavata joku mies niin yhtäkkiä hän on blokannut minut. Minä poistin hänet ensin tinderistä, mutta whatsapissa hän oli silti. Sitten yhtäkkiä täysin puskista esto.

Toisesta työssäoppimispaikasta luvattiin soittaa klo x. No eipä soitettu.

MINKÄ VTUN TAKIA IHMISET KOHTELEVAT MINUA NÄIN????

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lisäksi olen nyt odotellut työsopimusta monta päivää. Yhdestä firmasta luvattiin soittaa, ei soitettu, eikä laitettu viestiä. Ei heillä tätä numeroa taida olla, mutta olisivat voineet laittaa jotain sähköpostia.

Vierailija
2/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tuon kirjoituksen perusteella vaikealta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko tuo mies huomannut yhtäkkiä, että olen poistunut hänen tinder-listaltaan ja suuttunut siitä. Kai se voi olla jollekin isokin asia ja merkki siitä ettei edes kiinnosta. En tiedä, en vttu tajua miksi ihmiset ovat näin törkeitä!!

Vierailija
4/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tuon kirjoituksen perusteella vaikealta ihmiseltä.

:DDD Öööö... Annahan esimerkki.

Vierailija
5/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I told U

Trust No One

FoxZinc

Vierailija
6/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeiniki nykyaikana. Älä ota henkilökohtaisena kohteluna. Lisää vaan hakemuksia menemään, että voit itse valita sopivan ja miehet voit unohtaa. Se oikea tulee kohdalle, kun sitä vähiten odotat. 

Vierailija
7/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis poistit miehen tinderissä, mutta whatsapissa mies poisti sut ensin? Mikä tässä nyt oli ongelma? Sun ego? Olisit halunnut olla dumppaaja, et dumpattava.

🤣🤣 Ööö meidän piti tavata tänään. Ei luulisi olevan niin iso asia, jos olen poistanut TOISEN TINDERISTÄ, kun whatsapissa kuitenkin voitiin jutella.

Vierailija
8/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin olisi edes jaksanut tavata tänään, mutta en käsitä miksi vtussa pitää käyttäytyä noin. Olisi vain yksi tyyppi, mutta kun KAIKKI!!

Vierailija
9/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se blokannut mies saattaa olla varattu tai feikki-ihminen, eikö ole parempi että torjui sinut ajoissa eikä myöhemmin? näitä tapauksia tulee toistuvasti vastaan, osa on varattuja ja osa käyttää luvatta muiden kuvia.

Vierailija
10/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosin olisi edes jaksanut tavata tänään, mutta en käsitä miksi vtussa pitää käyttäytyä noin. Olisi vain yksi tyyppi, mutta kun KAIKKI!!

No niin. Sieltähän se syy paljastui. 

Zinc

Oma vikasi

Maailmankaikkeus kuuntelee ..

Vierailija
11/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis itte teet ohareita jo sovituista asioista !!

HAhhahaaahaha !!

Zinc

Oikein sulle!

Vierailija
12/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oiskohan siksi, että olet aggressiivinen ja kuvittelet kaiken pyörivän vain sinun persoonasi ympärillä.

Jos sinä odotat soittoa, annat sille soittajalle numerosi, etkä kuvittele hänen käyttävän aikaa etsiäkseen sinuun yhteyden.

Jos odotat sopimusta, sinä kerrot tietosi ja vielä varmistat, onko toisella ehkä kysyttävää ja oletteko varmasti samalla kartalla.

Työtä etsiviä on niin paljon, että sen hakijan on oltava nöyrä ja yhteistyöhaluinen. Kaltaisesi draamakuningatar sivuutetaan jatkossakin.

Jälkikäteen kiukuttelu sähköpostitse tai muuten ei anna myöskään sinusta hyvää kuvaa. Todennäköisesti se oppisopimusta tarjonnut siunaa nyt hyvää tuuriaan, kun ei ottanut sinua duuniin.

Vierailija
13/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt poistaa itsesi Tinderistä, eikä sitä miestä

Vierailija
14/14 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat ainakaan ei voi sietää vastahakoista sanaa itseään alemmalta henkilöltä. Heitä pitää mielimäärin nuoleskella ja olla pompoteltavana. Siitä he tykkää. 

Tinderistä taas etsistään helppoa seksiä, sinä et ollut tarpeeksi helppo. Mutta ei paljon kannata välittää jostain Tinder-ohareista, se on vähän kuin karppikauppa, sen tyypin vieressä sattui olemaan herkullisemmalta näyttävä ja nopeammin saatavilla oleva karkki täksi illaksi.