Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko teillä saa vieras majailla lomalla, ennen kuin rupeaa ärsyttämään?

Vierailija
30.07.2008 |

olipa vaikka kuinka läheisestäkin sukulaisesta kysymys. Kaukaisemmat mieluummin max. yhden yön. Ja itse en yövy kaukaisten sukulaisten nurkissa koskaan, vaan menen hotelliin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraat alkaa haisemaan.

Vierailija
2/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa sukulainen käymään ja ilmoitti, että aikoo olla viikon (ei siis edes kysynyt sopiiko) Mua rupesi ahdistamaan... yhden tai kaksi yötä voisin majoittaa, mutta viikon!

Olenko itsekäs, kun haluan viettää lomaa vain oman perheen kesken, enkä hyysätä jotain sukulaista?

Ja sukulainen on vähän kaukaisempi, jota olen elämäni varrella nähnyt noin joka kolmas vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten keksit lomatekemistä perheellesi ja reissuja.

Vierailija
4/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on ollut lapsensa kanssa 5-6 päivää, eikä se pahemmin alkanut hermostuttamaan. Kerran veljeni oli perheineen 3 viikkoa, koska heillä oli kotona kylppäriremontti ja se oli jo aika pitkä aika.

Vierailija
5/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajoissa ilmoittaa esim. vierailun ekat tai vikat päivät, että silloin voit majoittaa. Muutoin etsiköön itselleen muuta majoitusta. Mieti vaan ennakkoon sekin, miksi teillä ei voi olla silloin kun ette itse ole paikalla (jos siis jonkin lomareissun toteutatte silloin).

Vierailija
6/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat sukulaiset menee vaikka viikon, ovat kuin kotonaan, laittavat kaverina ruokaa jne. Sellaiset sohvassa istujat, jotka vain odottaa keskusteluseuraa ja täyttä ylöspitoa alkaa ahdistaa toisena päivänä. Kesällä helpompaa kun ollaan paljon ulkona ja muutenkin menossa. Itse ollaan harvoin sukulaisilla yötä, yleensä yövytään hotelleissa.

Vierailija
7/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraat alkaa haisemaan.

Vierailija
8/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kenenkään mummon "kaunis ajatus".

Vierailija
9/9 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee siis niin, että "kolmantena päivänä kala ja vieraat alkavat haista".

Meillä tämä on pitänyt hyvin kutinsa.