Kondomit?
Mistä hankitte kortongit sopivaan hintaan. Esimerkiksi 100 kpl?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pariinkymmeneen vuoteen tarvinnut kortsujen kanssa räpeltää. Lasten teon jälkeen piuhat poikki vaimolta. Ja ennen kuin joku ehtii kysyä, että mitä kaikkia tauteja olen saanut niin en ole, eikä vaimokaan...
Kaikkiahan kiinnostaa käytätkö kumia vaiko et.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kulu niitä kuin 5-10 kpl. vuodessa. Joskus ehtii vanhentuakin.
Kannattaa nussia enempi.
EXS air thin on mun valinta: https://www.hotlips.fi/pariskunnille/tuote/exs-air-thin--ohuet-kondomit…
Miksi paketit ovat 100 kpl megaluokkaa. Siksi suosinkin huomaamattomia pieniä paketteja.
Exrva
Vierailija kirjoitti:
Miksi paketit ovat 100 kpl megaluokkaa. Siksi suosinkin huomaamattomia pieniä paketteja.
Exrva
Jos oikein tarkasti luet aloitukset, niin huomaat, että siellä kysyttiin 100kpl settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExrvaJos oikein tarkasti luet aloitukset, niin huomaat, että siellä kysyttiin 100kpl settiä.
Joo, osaan lukea. Silti ihmettelen, miksi kukaan on mielistynyt 100 kpl:een perhekokoon. Perhekokoon...ettei perhettä tulisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExrvaJos oikein tarkasti luet aloitukset, niin huomaat, että siellä kysyttiin 100kpl settiä.
Joo, osaan lukea. Silti ihmettelen, miksi kukaan on mielistynyt 100 kpl:een perhekokoon. Perhekokoon...ettei perhettä tulisi
Jotkut ne vaan nauttii enemmän. Toiset vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne vaan nauttii enemmän. Toiset vähemmän.
1 krt/ viikkoon riittää kahdeksi vuodeksi. Ei ole välttämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumipuku kirjoitti:
100 kappaletta 30 euroa: https://www.hotlips.fi/kampanjat/tuote/kondomit-edullisesti/666/
Ei kuulosta kovin pahalta. Eikös viiden kappaleen sultanit ole vitosen kantturoissa?
Samat kumit 5 euroo halvemmalla.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/secura-orginal
Onko täällä joku käänteinen huutokauppa??
Hintoja vertaillaan. Itse maksan mieluummin vähemmän samasta tuotteesta.
Se että kauppias muuttaa hintansa alemmaksi ja tulee tänne trollaamaan ei ole vertailua. Se on spedeilyä 😂
Prisman protexit on hyviä ja halpoja.On riittävästi pituutta ja halkaisijaa jonne on kalullani mahdollisuus paisua.Sensitiv on niin ohut on kuin paljaalla painaisi.
Siellä se mälli pussissaan !
Vaihdan uuden ja lähden toiselle kierrokselle !
Valokuvan otan kuinka sopiva
Tärkeä on tuo pituus että tyvestä puristaa niin mälli lähtee kuin tykin suusta
Vierailija kirjoitti:
Se että kauppias muuttaa hintansa alemmaksi ja tulee tänne trollaamaan ei ole vertailua. Se on spedeilyä 😂
Kuka kauppias on laskenut hintaansa?
Niin ja eikös se ole vaan asiakkaan etu jos hinta laskee, jotta mistä sinä valitat?
Ehkä sun kannattaa ostaa sieltä mistä kalleimmalla saat jos tuntuu noin pahalta jonkun halvemmat hinnat. Trollolololoooo.
M68 kirjoitti:
Prisman protexit on hyviä ja halpoja.On riittävästi pituutta ja halkaisijaa jonne on kalullani mahdollisuus paisua.Sensitiv on niin ohut on kuin paljaalla painaisi.
Siellä se mälli pussissaan !
Vaihdan uuden ja lähden toiselle kierrokselle !
Valokuvan otan kuinka sopiva
Tärkeä on tuo pituus että tyvestä puristaa niin mälli lähtee kuin tykin suusta
Otat valokuvan??
Pakko käyttää kumia. Mieheltä tulee heti, jos ei ole kumi päällä ja kumi myös kiristäää kalun hieman isommaksi. Käytetään Magic.
20 vuotta yhdesä ja olen alkanut kaipaamaan pidempää ja paksumpaa.
Miehelläni n. 12-13cm.
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää kumia. Mieheltä tulee heti, jos ei ole kumi päällä ja kumi myös kiristäää kalun hieman isommaksi. Käytetään Magic.
20 vuotta yhdesä ja olen alkanut kaipaamaan pidempää ja paksumpaa.
Miehelläni n. 12-13cm.
Hanki miehellesi stud suihketta. Loppuu se pikapaneminen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen nähnyt että kuluttaja valittaa jos hinta laskee. Sä et taida mikään kuluttaja olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen nähnyt että kuluttaja valittaa jos hinta laskee. Sä et taida mikään kuluttaja olla?
Sut on nähty. Taas.
Nykypäivänä pitää käyttää kestokortsuja. Pitää siis estää pesukoneessa käyttö. Itse käytän polkupyörän sisäkumista tehtyjä. Sopivan leveä ja päähän laittaa rusetin niin tekee naisellekin kutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut on nähty. Taas.
Moi. Missä näit mut? Kauppareissullako? Mulla oli kyllä maski naamassa, mutta oisit tullut jutulle jos kerran tunnistit.
Ei mulla kulu niitä kuin 5-10 kpl. vuodessa. Joskus ehtii vanhentuakin.