Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada seksi menemään muuten kuin saman kaavan mukaan?

Tytti35
11.06.2020 |

Meillä on hyvää seksiä mutta toki siinä on aina paljon samoja elementtejä: suutelua, vartalon hyväilyä, käsin toisen hyväilyä, suuseksiä ja sitten yhdyntää.

Joka paikassa jankutetaan että seksi on tylsää jos se menee samalla kaavalla ja ehkä välillä onkin mutta mitä muuta sitä sitten voi tehdä?! :D

Nyt ideoita ja vinkkejä kehiin kiitos!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluja? Anaalia? Nämä ainakin meillä raikasti tylsäksi käyneen seksielämän.

Vierailija
2/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun seksiä on aina vain takaapäin. Mies ei halua mitään muuta asentoa. Todella puuduttavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vierasta ;)

Meillä auttoi.

Vierailija
4/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun seksiä on aina vain takaapäin. Mies ei halua mitään muuta asentoa. Todella puuduttavaa...

Kiipeä päälle tai ota vaikka poskeen. Oletko sanonut, että haluaisit muutakin?

Vierailija
5/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mennään samalla kaavalla. Vaimo joskus valitti, että vaihtelu olisi kivaa. Mikään vaihtelu ei kuitenkaan kelpaa, joten mitäpä sitä suotta mitään uutta keksimään.

Vierailija
6/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestähän se on kiinni. Mä miehenä olen ainakin yrittänyt tehdä kaikenlaista eri tavoilla. On siinäkin rajansa eikä kaikki jutut olleet sellaisia mistä toinen tykkäsi. Kuitenkin entinenkin myöntäisi että olin sängyssä se kekseliäämpi osapuoli. Tää kuulostaa jo muutenkin leuhkalta niin en lainaa niitä sanottuja kehuja mitkä olen omilla korvilla kuullut. 

Kuitenkin se on ihan itse ja mielikuvitus mitä kaikkea voi tehdä. Mä annan liian hyvän neuvon. Kumpikin saa sanoa yhden asian mitä haluaa tehdä ja toisen minkä haluaisi että toinen tekisi. Tässä on vielä juju. Ehdotuksista saa kieltäytyä mutta ei loukkaantua.

7/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, tää on just tätä "kun mies haluaa, niin teemme niin" ...voi että. Miksi ihmeessä, naiset hoi tehkää jotain!

Vierailija
8/13 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä paikan vaihtokin tekee kutaa! 

Vierailija
9/13 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten me. Ostimme pelikortit. Mustat kortit olivat esileikkiä varten ja punaiset yhdyntää varten. Vaimo kirjoitti spriiliukoisella tussilla ristikortteihin omat esileikkisuosikkinsa, korkeintaan saman esileikin sai kirjoittaa kolmeen korttiin. Minä tein saman patakortteihin.

Vastaavasti tehtiin punaisiin maihin, vaimo herttaan ja minä ruutuun, yhdyntäkortit.

Hyödyt: 1. Kun kortteja tutkittiin, kumpikin huomasi, mistä toinen todella pitää (= kolme samaa korttia) ja mistä vähemmän (vain yksi kortti tai ei korttia lainkaan). 2. Seksi-iltana mustista korteista vedettiin niin kauan, että tuli kolme erilaista esileikkiä, samoin punaisista, kunnes tuli kolme erilaista yhdyntäasentoa.

Näin meillä on leikittävänä kolme erilaista esileikkiasentoa ja kolme erilaista yhdyntäasentoa.

Aina kun vaihtelun puutetta alkaa esiintyä, kumpi tahansa saa kaivaa kortit esiin.

Vierailija
10/13 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiipeä päälle tai ota vaikka poskeen. Oletko sanonut, että haluaisit muutakin?

Sivusta huutelen... mies ei halua, että nousen päälle :(

Vierailija
11/13 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vähän itsekin vastuuta aiheesta ja ehdotat erilaisia juttuja, jotka sinua kiinnostaa.

Vierailija
12/13 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät neuvot olis täälläkin tarpeen. Ennen lapsia meillä oli hyvää ja monipuolista seksiä, säännöllisesti koitettiin uusia juttuja, joista osa jäi säännöllisiksi ja osa ei. Suuseksiä oli miltei joka kerta ja ehkä joka kolmas seksikerta oli myös anaaliseksiä. Nykyään puoliso ei halua "tällä kertaa" muuta kuin että sormetan hänelle orgasmin ja sitten yhdytään ratsastusasennossa kunnes minä tulen. Suuseksiä ei halua, anukseen ei saa edes koskea eikä lelut kiinnosta yhtään. Tissitkin on kiellessä imetyksen takia eikä hän juuri koske minuun mitenkään. Kun asiasta puhutaan, "joskus olisi kiva" kokeilla jotain muuta, mutta sitä hetkeä ei koskaan tule. Parisuhde on muuten kunnossa, mutta lapset on pieniä ja se toki vaikuttaa asiaan.

Vierailija
13/13 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte jonkun vähän kinkymmän seksileffan pyörimään ja matkitte kaikki mitä siinä tapahtuu. Meillä minä olin sidottuna eri asentoihin useamman tunnin ja mies vibrasi ja nai minua ainakin viisi kertaa + vibraukset päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi