mun mies on v...un idiootti, lapsi koronaeristyksessä ja mies söi lapselta ylijääneen ruoan!!!! >:(
jännätään onko lapsella korona ja meneekö koko perhe karanteeniin... :( tää on helvettiä ja sit tää yksi menee hölmöilemään "ettei mene hyvä ruoka hukkaan, kun kuumeinen lapsi ei maista ruoan makua ja ei halua syödä..."
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virus ei kai mahan kautta tartu... vatsahapot?
Tarttuuhan se tiettävästi ulosteestakin.
Mies syö seuraavaksi sitä?
Onneksi kirjoitusasusi paljastaa että sinä olet itse varsinainen sivityksen temppeli joten ei teillä mitään hätää ole. <3
Siinä nyt enää väliä syökö vai ei. Te olette koko porukka jo altistuneita jos lapsella on korona.
Ah, niin raikas avaus porvoolaisesta siasta joka syö lapsen ruoat. Korona twistillä. 2/5!
Vierailija kirjoitti:
Virus ei kai mahan kautta tartu... vatsahapot?
Mietitäänpä yhdessä hetki, mitä kautta ruoka päätyy mahaan. 🤔
Voin kokemuksesta sanoa että korona tarttuu todella, todella ärhäkästi koko perheeseen. Siis koko perhe sairastuu kerralla. Näin myös tuttavilla, joillakin on ihan pienimmät lapset jääneet oireitta.
Onneksi sosiaaliviranomaiset pitävät huolta lapsista sillä välin, kun vanhemmat taistelevat teho-osastolla.
Taas on mies syönyt. Olettaako suomalainen nainen, että miehet eivät syö?
Vierailija kirjoitti:
Oliko vanukasta?
Joo jääkaapissa oli 18 vanukasta ja kaikki meni.
Provolta kuulostaa, haukutaan vaihteeksi miehiä. Mutta niin oli miten oli toivottavasti koronasta päästään kokonaan eroon
no nyt on koko perheellä todettu korona yks toisensa perään ja ollaan eristyksissä joka iikka. mies on aika kipee mulla vaan kuumeilua ja älytön päänsärky välillä. lapsilla oireet ovat jo helpottamassa.
nyt on ohje sellainen että mies haetaan sairaalaan jos vointi vielä huononee. mulla kuume taas nousi ja alkoi yskä. on tää yhtä he...iä!!!!!
lääkäri (soittaa ihanan usein) kertoi että miestäni yritetään herättää nukutuksesta huomenna. edistystä. mulla kuumeilu vielä jatkuu ja ääni katoilee mut lapset ok. toki ollaam eristyksissä vielä koska lääköri ei ole antanut vielä lupaa. no saikulla jatkaisin silti miehen tilan takia.
v..u tää.tauti on ihan kauhea tilanne!!!!!!
Tarttuuhan se tiettävästi ulosteestakin.