Ähtärin pandalle ostetaan 1,5 miljoonalla eurolla bambua Kiinasta
Mitä ajatuksia se mahtaa herättää BS finland tukia saaneille?
Melkoinen rahakone Kiinalle...
Kommentit (13)
Mä en vieläkään ymmärrä miksi ne pandat piti ottaa vastaan. Onko niistä ollut muuta kuin harmia?
mielummin pandoille ruokaa 1,5miljoonalla, kuin afrikkalaista kulttuuria omivalle perseenvatkaajalle 10 tonnia.
Eikö pandat voisi syödä 1,5 miljoonaa vaikka vitosen seteleinä?
Kyl se pandakin on kiinan, ähtäri vaan vuokraa sen. Ja ruoka on osa diiliä. Saisi varmaan bambun asevelihintaan (5e) jos ostettaisiin hävittäjät kiinalta.
Ois (kauko-)idänkauppa taas vauhdissa ihan ku kultaisella 80-luvulla. Ja onhan kiina melkein rajamaa han niinku viro, yksi valtio vaan välissä.
On tää pimeetä touhua. Ensin ihminen tuhoaa eläinten elinseutuja ja itse eläimiä rahan takia. Sit niitä eläimiä vangitaan ja esitellään rahaa vasten ja sanotaan et se on suojelua. Kannattasko pitää paikat sellasessa kunnossa eli suojella ettei ole sitten tarve "suojelulle".
Menkää nyt kattoo niitä Pandoja ennenku ne lähtee !
NE on jo 2 kertaa lähetetty sieltä pois ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään ymmärrä miksi ne pandat piti ottaa vastaan. Onko niistä ollut muuta kuin harmia?
Ei niitä saatu, ne vuokrattiin.
Pitää lähettää takas!
Vierailija kirjoitti:
On tää pimeetä touhua. Ensin ihminen tuhoaa eläinten elinseutuja ja itse eläimiä rahan takia. Sit niitä eläimiä vangitaan ja esitellään rahaa vasten ja sanotaan et se on suojelua. Kannattasko pitää paikat sellasessa kunnossa eli suojella ettei ole sitten tarve "suojelulle".
Sairaita nuo kiinalaiset!
Onpas pandoilla kalliit eväät. :D
Leikataan työttömyyskorvauksia Ähtärin työttömiltä.