Inhokkijäätelösi?
Oma inhokkini on lakritsijäätelö.
Miten joku pystyy syömään sitä?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halvat kemikaalimössöt. 3 kaverin on parasta.
Ostin kerran 3 kaverin pistaasijäätelöä. Oli niin ällöttävää, että piti heittää koko purkki roskiin. Eka ja vika kerta kun syön ko. puljun jäätelöitä.
Täsmennän vielä, että yleensä pistaasijäätelö on itselläni siellä suosikkikolmikossa.
Ostin viime kesänä jotain vegaanista laku-suklaa-jädeä, ihan kamalaa oli, jäi syömättä! En ole ikinä aiemmin jättänyt jäätelöä syömättä ja tuo oli joku 0,5l purkki vielä ja aika kalliskin. Harmitti kun köyhänä hassasin rahani siihen kokeilunhaluisena(ja maku kuulosti mulle hyvältä), mutta roskiin meni sitten tosiaan.
Salmiakkijäätelöt. Valkosuklaa-salmiakki ja chilli-salmiakki kaikista pahimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halvat kemikaalimössöt. 3 kaverin on parasta.
Ylihypetettyä normijäätelöä kalliimmalla. Petyin varsinkin niiden mauttomaan pistaasijäätelöön.
Mä tykkään kun ne on täyteläisiä, muttei ihan övereitä. Esim. B&J on mulle ihan liikaa. No hyvä kun on isot jätskivalikoimat, niin kaikille löytyy jotain.
terva-sinappi-jäätelö
maksamakkara-jäätelö
pekonijäätelö
tomaattijäätelö
jääpala-jäätelö
suolajäätelö
lanttujäätelö
Magnumit. Suklaa on pahaa ja sitä on liian paksu kerros, jätski on pahaa. Liian äklömakeeta.
Turkinpippuri
Lakritsa ja salmiakki ja kaikki niiden yhdistelmät
Kahvijäätelö
Olutjäätelö
Mämmijäätelö
Glögijäätelö
Vihreä tee -jäätelö
Inhokkeja: rommi-rusina, Magnumin kaikki jäätelöt (suklaa on pahaa), 3 kaverin pistaasijäätelö
Kaikki Fronerin tuotteet eli esim. Pingviinit. Niissä on joku outo "kemiallinen" maku nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Viennetta
Eri
Härtelö. Maistoin, ja kauheaa oli. Maistui lähes pelkästään härkäpavulta. Ja tuli maha kipeäksi siitä.
bulkkijäätelöt.
Kelpuutan vain 3 kaveria.
Mansikkajäätelö, jossa on mansikkakastikeraitoja. Se kastike on niin ällömakeaa että tökkii. Toinen inhokki kuningatarjätski, samasta syystä.
Mansikkajäätelö. Ihan kamalaa, esanssinmakuista, imelää mössöä. Oikeat mansikat ja vaniljajäätelö on herkuista paras. Mutta se vaaleanpunainen mansikkajäätelö on ihan kamalaa.