Hyvä Harri Moisio, oot mun suosikki
Ali Jahangiri haukkui Harri Moision ulkonäköä ”vitsillä” – tunnelma muuttui jäätäväksi: ”Mistä voit päätellä, että tämä on minulle ok?”
Jos en olisi naimisissa kävisin ihan kuumana Moisioon. Varsinkin tämän jutun jälkeen pisteet nousi entisestään. Itse en edes näe Onko ihminen lihava vai laiha, lyhyt tai pitkä, koska niillä asioilla ei ole mulle pätkääkään merkitystä.
Kommentit (14)
Sairaalloinen ylipaino on terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Niin, missä tässä oli puhe sairaalloisesta ylipainosta? Tupakointi tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se jollekin Jahangirille kuuluu Moision ylipaino? Onko se joku läskipoliisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se jollekin Jahangirille kuuluu Moision ylipaino? Onko se joku läskipoliisi?
Sillä on vähemmistön edustajana oikeus loukata enemmistön edustajaa.
Tuo jahangiri on aina muutenkin ollut kaikkea muuta paitsi hauska mies. Ihan todella huonot jutut ja hän tuntuu itse olevan se, joka niille jutuille nauraa räkä kurkussa.
En minäkään ymmärrä Jahangirin hauskuutta. Toistaa samaa "älkää lähettäkö minua irakiin, olen iranilainen" yms läppää, joka oli aluksi hauskaa, mutta ei enää. Jahangiri luulee olevansa hauska roastajaa, mutta ei ole.
Joskus kauan sitten kuuntelin Moisiota ja mielestäni hänellä oli hauskoja ajatuksia eikä hauskuutta tehty toisten ihmisten kustannuksella, kuten esim Jaajo.
En menisi katsomaan Jahangirin stand uppia vaikka siitä maksettaisiin kohtuullinen korvaus. Enkä muuten menisi sen grilleillä käyvän plösönkään "hauskuuttamaksi".
Jahangiri on semmoinen tumma jonka vierellä tiedostavien ja suvaitsevaisten suomalaisjulkkisten on kiva poseerata ja näyttää kuinka suvaitsevia he ovatkaan. Ali kun on olevinaan huumorintajuinen ja semmoinen enimmäkseen harmittoman oloinen vaikka onkin lähi-itäläinen. Siksi se on jokaisessa mahdollisessa julkkisohjelmassa.
Tuohan on vaan feminististä punch uppia. Valkoisen pitää ottaa vastaan kaikki törky, mitä feministien värillistämä henkilöoletettu keksii päästellä. Suomalaiset ovat kollektiivisesti vastuussa kolonialismista, orjuudesta ja kaikesta muusta pahasta maan päällä.
Arvostan Moision periaatetta olla arvostelematta toisten ulkonäköä.
Siinä menee itsellänikin raja.
Mielestäni sana turvaapaikaanhakija ei ole rinnastettavissa valkoiseen, lihaa syövään, ylipainoiseen satuolentoon.
Sori sanaväännös, se kun taitaa olla sensuroitu...
On ainakin paremman näköinen kuin se Ali.