Vegaanius on miehekkäämpää kuin lihan syönti
Perusteluna se, että kasvisruokien valmistaminen hyvän makuiseksi vaatii enemmän vaivaa. Jos mies ei metsästä lihaa itse, hän on neiti verrattuna vegaaneihin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako väite, että lihaa syövän pitäisi itse metsästää se lihansa myös sitä että vegaanin pitää kasvattaa itse kasviksensa?
Arvaa kumpi on helpompaa ja ekologisempaa? Se ei ole metsästys.
Veikkaisin kuitenkin että metsästys on helpompaa. Kun kasvukausi täällä on kuitenkin vain se 4-5 kk.
Ei ympäri vuoden saa metsästää! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako väite, että lihaa syövän pitäisi itse metsästää se lihansa myös sitä että vegaanin pitää kasvattaa itse kasviksensa?
Veikkaisin kuitenkin että metsästys on helpompaa. Kun kasvukausi täällä on kuitenkin vain se 4-5 kk.
Onko sellainen kuin perunakellari tuttu?
Joo tottakai. meillä jokaisellahan on pieni perunakellari.
...eiku hetkinen
Se että mies on VEGAANI on sama kun mies pissaisi istueltaan ja käyttäisi hametta!! Joku raja nyt sentäs! Kohta ei terveelle miehelle p*llukaan maistu koska ei ole vihannes!!
mikä tahansa on miehekkäämpää kuin maidon juominen, joka on tarkoitettu vauvan ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eiku hetkinen
Sitä vastoin meillä kaikilla on metsästysaseet ja riistaakin riittää 5,5 miljoonalle ihmisille...eikun hetkinen...
Vierailija kirjoitti:
Se että mies on VEGAANI on sama kun mies pissaisi istueltaan ja käyttäisi hametta!! Joku raja nyt sentäs! Kohta ei terveelle miehelle p*llukaan maistu koska ei ole vihannes!!
Pissaan aina istualani, koska muuten ympärileikatusta peniksestäni lentäisi pissaa ihan minne sattuu :)
Vegaanius on jotenkin ääripään juttu. Tulee mieleen joku lahkolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eiku hetkinenSitä vastoin meillä kaikilla on metsästysaseet ja riistaakin riittää 5,5 miljoonalle ihmisille...eikun hetkinen...
Joo, olet oikeassa. Pitää varmaan riistan loppuessa siirtyä syömään... vaikka vegaaneja 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veke vs lihansyöjämies kun laitetaa samaan naruneliöön niin veke saa köniinsä
Juu, tuommoisia tilanteita tuleekin elämässä niin usein vastaan. Vegemiehen kelpaa kyllä deittimarkkinoilla, ovat haluttua tavaraa vegaaninaisten keskuudessa. Ja ne vegaaninaiset yleensä pysyvät hoikkina ja pirtsakoina koko ikänsä.
Kyllähän sitä aliravittuna hoikkana pysyy. Terveys onkin sitten toinen juttu.
Hoikkuus on käytännössä aina terveellisempää kuin vyötäröllä olevat elintasoläskit.
Hoikkuus ei suinkaan kerro terveydestä yhtään mitään.
Kyllä se kertoo sen, että ei ole ainakaan ylipainosta johtuvia terveysongelmia!
Ei ehkä ylipainosta, mutta muusta huonosta ravinnosta aiheutuvia sairauksia. Itseasiassa ylipaino ei mitään sairauksia aiheuta, vaan se ruoka, mikä sen ylipainon aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt edes itse metsästämään se lihanne!
Miksi kun yhteiskunta rakentunut sen varaan, ettei minun tarvitse? Ei tämä tee minusta parempaa tai huonompaa, kuten ei tee sekään että maksan jollekin renkaidenvaihtamisesta tai remontista. Tienaan töissä, jotta voin muun ajan käyttää mieleni mukaan.
Vegaanius = IBS ja anemia
Monipuolinen sekasyönti = Terveys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veke vs lihansyöjämies kun laitetaa samaan naruneliöön niin veke saa köniinsä
Juu, tuommoisia tilanteita tuleekin elämässä niin usein vastaan. Vegemiehen kelpaa kyllä deittimarkkinoilla, ovat haluttua tavaraa vegaaninaisten keskuudessa. Ja ne vegaaninaiset yleensä pysyvät hoikkina ja pirtsakoina koko ikänsä.
Kyllähän sitä aliravittuna hoikkana pysyy. Terveys onkin sitten toinen juttu.
Hoikkuus on käytännössä aina terveellisempää kuin vyötäröllä olevat elintasoläskit.
Hoikkuus ei suinkaan kerro terveydestä yhtään mitään.
Kyllä se kertoo sen, että ei ole ainakaan ylipainosta johtuvia terveysongelmia!
Ei ehkä ylipainosta, mutta muusta huonosta ravinnosta aiheutuvia sairauksia. Itseasiassa ylipaino ei mitään sairauksia aiheuta, vaan se ruoka, mikä sen ylipainon aiheuttaa.
Lopeta jo :D
Naiset: "Sukupuoliroolit on pahasta! 😭"
Myös naiset: "Miehen pitää olla X, Y ja Z tai muuten hän on neiti.'
Vierailija kirjoitti:
Vegaani ottaa myös sosiaalisen riskin. Kaikki syövät lihaa, joten se on turvallisuutta kaipaavan hissukan valinta.
Minä syön lihaa koska pidän siitä. Toki lautasellani on myös kasviksia.
Eikä kiinnosta paskan vertaa mitä joku vi tun ituhippi on siitä mieltä.
En suostuisi edes seurustelemaan naisen kanssa, joka ei ole vähintään sopusuhtainen, mutta kuitenkin ilmoittaa minun maksaessa brunssin/illallisen, että anteeksi vaan aion vetää sikamaisesti sekaevästä koko rahalla. Jos siinä ei miehenä pysty samaan, on vain varjo jostakin mitä voisi olla.