Laittaisitko 12-vuotiaan twerkkautunneille?
Kommentit (12)
K-18 ikäraja tuollaisiin seksihommiin.
Aika moni sen ikäinen haluaa koska TikTok
Ensinnäkin minusta lapsen oma halukin ratkaiseen. En laittaisi kysymättä ja en usko kummankaan lapsistani olevan yhtään kiinnostunut twerkkauksesta. Toisaalta en tajua miten kukaan jaksaisi twerkkaus-tunneilla käydä tuntia kauempaa. Tuntuu tosi tapahtumaköyhältä harrastukselta.
Kyllä, mutta kieltäisin lasta videoimasta itseään sekä TikTok-profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta kieltäisin lasta videoimasta itseään sekä TikTok-profiilit.
Ai kuntoako kohottamassa siellä käydään? 😂
Tottakai, sehän on vain liikuntaa! Sinne voi mennä vaikka 8 vee!
En laittaisi. Kyllä lapsi itse valitsee harrastuksensa. En kuitenkaan antaisi noin nuoren lapsen vielä harrastaa twerkkausta hänen halustaan huolimatta. Twerkkaaminen on kuitenkin hyvin sensualisoitunutta tanssia. Kun lapsi kasvaisi niin ei se myöskään minua haittaisi. Silloin kun puhutaan jo täysi-ikäisestä lapsesta niin hän saa kyllä tehdä ja harrastaa mitä itse tahtoo ja kunhan on onnellinen se riittää.
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi. Kyllä lapsi itse valitsee harrastuksensa. En kuitenkaan antaisi noin nuoren lapsen vielä harrastaa twerkkausta hänen halustaan huolimatta. Twerkkaaminen on kuitenkin hyvin sensualisoitunutta tanssia. Kun lapsi kasvaisi niin ei se myöskään minua haittaisi. Silloin kun puhutaan jo täysi-ikäisestä lapsesta niin hän saa kyllä tehdä ja harrastaa mitä itse tahtoo ja kunhan on onnellinen se riittää.
*seksualisoitunutta
Ap
Tää pyllynketkuttajahan mainostaa palveluitaan lasten someissa. Sellaista päivää ei tule että ohjaisin omia lapsiani moiseen "harrastukseen".
No se vähän riippuu kehon kehitysvaiheissa. Joillakin on vielä olematon lapsen peppu tuossa iässä, toisilla voi olla jo muotoja ja ”irtonaista”. Ehkä tältä pojalta kertoisin mielipiteeni, ei silti kannata estää lasta jos hän itse tosissaan haluaa.
Kyllä twerkkaus ja vaikka tankotanssi vaan sisältävät niin seksuaalisia elementtejä, että eivät ole soveltuvia kaikenikäisten harrastuksiksi. Vaikka niiden edustajat sanoisivat mitä.
Kyllä järkeäkin saa vielä käyttää.
0/5