Rakastuin lääkäriin enkä pääse yli
Tapasin hänet ekan kerran ennen mun leikkausta jonka hän suoritti hyvin. Polvi oli kyseessä. Me tultiin tosi hyvin toimeen ja ei olis uskonut että olen vaan potilas. Pääsin soittamaan hänelle takaisin semmoiseen numeroon joka ei ole yleensä potilaille käytössä.
Nyt en ole yli vuoteen käynyt hänen luona ja tässä yksi päivä näin hänet kun menin toisen lääkärin luo. Meni kyllä ihan sekaisin mun tunteet enkä tiennyt miten päin olisin ollut.
Hiki vaan virtasi ja sydän hakkasi hulluna.
Haluaisin päästä eroon tästä tunteesta kun ei mulla ole mitään mahiksia häneen ehkä silloin aiemmin saattoi olla jotain todella pientä koska se oli niin vahva tunne. Ja hän soitti minulle ihan pienestäkin asiasta ilman soittoaikaa ja puhelut kesti yli 5min .
Ei tää kuulosta edes uskottavalta mutta kun näin se on. Ja viime yönä heräsin siihen kun halailin ja pussailin hänen kanssaan😂 hohhoijjaa
Kommentit (24)
Jos kyseessä Vaasan tumma xxx niin unohda...hän on ollut kaikkien hoitajien kaa...ei kannata!
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä Vaasan tumma xxx niin unohda...hän on ollut kaikkien hoitajien kaa...ei kannata!
Lääkärien toimintakyvystä huolehtiminen kuuluu hoitajan työtehtäviin.
Ei oo Vaasan 😂 mutta semmonen namupala että haluunki olla kipee
Piti tarkistaa päiväys, kun näitä on usein. Unohda ihan itsesi takia, turhaan tuhlaat aikaa haaveiluun.
Emmä mitään mahda ja panen kyllä ilomielin muita jos vastan tulee. Siis jotain 10+++ herkkupaloja ja kuvittelen lääkärin siihe
Se lääkäri ei oo sun arvonen. Ansaitset parempaa. Kultarakas mä tiedän miltä susta tuntuu.
Mun eka poikaystävä opiskeli lääkäriksi. Jo ensimmäisenä vuonna oli eräässä kurssissa hyvin paljon materiaalia siitä, että potilas rakastuu lääkäriin.
Eli se on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun eka poikaystävä opiskeli lääkäriksi. Jo ensimmäisenä vuonna oli eräässä kurssissa hyvin paljon materiaalia siitä, että potilas rakastuu lääkäriin.
Eli se on yleistä.
Missä yliopistossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se on yleistä.
Missä yliopistossa?
Helsingin yliopisto, ruotsinkielinen opetus. Tästä on jo aikaa.
(muistaakseni sinne oli helpompi päästä. Hän ei ollut ruotsinkielinen)
Joo, ihastuin minäkin hetken yhteen lääkäriin, tai noh, himoitsin, enhän minä häntä tuntenut. Palasin kyllä maan pinnalle aika äkkiä ja nauratti jälkeenpäin oma tyhmyys, voi lääkäri-parka jos olisi tiennyt mitä ajattelin ja hmmmm...."haaveilin".
Mä niin fiilaan sua! Se lääkäri vei mun sydämen
Jos et pääse yli niin mene sen alle sitten.
Se lääkäri on oikeesti joku urpo. Töissä vaan mielistelee.
Sanoisin että hameet heilumaa ja vastaanotolle