Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä ja pisamat

Vierailija
10.06.2020 |

Mua ihan ahdistaa kun taas kesä ja pisamat. Naamassa vielä menettelee mutta kun käsivarretkin on ihan pisamien peitossa. En kehtaa ikinä olla lyhythihaisessa julkisesti. Onko teistä ikävän näköistä vaan oonko turhan arka. Ja olen ihan aikuinen ihminen, 40+ ja aina kärsinyt tästä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on ihan kamalia!

Vierailija
2/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamat on ihan kamalia!

Nehän on kauniita. Samanlaista ihoa ei ole kenelläkään muulla! Tykkään kyllä luomistakin ja kaikista muista ”virheistä” iholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaisella luomella on tarkoitus (näin sanoi lääkäri minulle). Onko jokaisella pisamalla tarkoitus? Minulla on niitä kymmenen tuhatta ympäri kehoa.

Vierailija
4/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mua ainakaan ole häirinnyt, eikä mulle kukaan ole mitään niistä maininnut vaikka kesäisin muistutan dalmatialaista, kun on miltei vitivalkoinen iho ja siihen ilmaantuu paljon isoja ja tummia pisamia.

Vierailija
5/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka maksaa siitä, että saisin itselleni pisamia. Kun käytin hormonaalista ehkäisyä, niitä tuli kasvoihin jonkun verran. Nykyään ei juurikaan. :/

Vierailija
6/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin vain "kesä ja pisamat" mutta kun on "koko elämä ja vuoden ympäri pisamat" :( Nuorempana lohduttivat että "aikuisena ne poistuu kokonaan", pyh, mulla vaan lisääntynyt. Lapsena oli vaan söpösti nenällä ja poskilla (toki kiusattiin ja haukuttiin silti). Nyt KOKO naama ja käsivarret IHAN täynnä. Hirveän näköistä.

Vierailija
7/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamia tullaan kehumaan. En tiedä miksi mutta ihmiset kuitenkin pitävät niistä.

Vierailija
8/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin vain "kesä ja pisamat" mutta kun on "koko elämä ja vuoden ympäri pisamat" :( Nuorempana lohduttivat että "aikuisena ne poistuu kokonaan", pyh, mulla vaan lisääntynyt. Lapsena oli vaan söpösti nenällä ja poskilla (toki kiusattiin ja haukuttiin silti). Nyt KOKO naama ja käsivarret IHAN täynnä. Hirveän näköistä.

I feel you. Mulla sama. Pitäis vaan olla ylpeesti oma itsensä, tiedän. Mut kyl mua häiritsee. Ap.

Vierailija
9/9 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika vaaleat pisamat. Niitä on naamassa ja käsivarsissa. Aurinko niitä vähän tummentaa, mutta ei ne ole mua koskaan häirinneet. Eikä niitä ole kukaan kommentoinut mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi