Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, loukkaantuisitko jos saisit tietää

Vierailija
10.06.2020 |

Että nainen jonka kanssa haluaisit parisuhteen, olisi alkuun tuntenut sinua kohtaan pelkkää himoa? Ei olisi nähnyt sinua parisuhde mielessä, vaan haaveillut pelkästä villistä panosta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin moni nainen tykkäisi jos mies olisi ajatellut ulkonäön perusteella, ettei nainen ole parisuhdetyyppiä, vaan pelkkä pano. Eikö miehiä tosiaan häiritse jos nainen olisi ajattellut näin? -ap

Minä kyllä loukkaannuin kun mieheni sanoi minulle vuosien jälkeen, ettei ulkonäköni viehättänyt häntä lainkaan alunperinkään. Ei sillä, kiva, että minussa on ilmeisesti sitten jotain muuta hyvää kuin ulkonäkö, mutta kyllähän sitä nyt haluaisi oman puolisonsa silmissä näyttää kauniilta ja viehättävältä. No, mies korosti tätä minun viehättämättömyyttäni harrastamalla selkäni takana baaripanoja, jotka ilmeisesti olivat sitten vastakohtiani, koska olivat viehättäviä, mutta eivät sen kummoisempia, koska ei minusta eronnut. Sinänsä tämä hämmästyttää, koska mies on oikein vakuuttavasti aina ollut halukas seksiin kanssani, itselleni kun ei tulisi edes mieleen harrastaa seksiä ihmisen kanssa josta en viehäty.

Lähtökohtaisesti parisuhteessa toivoisin olevani kumppanini silmissä sekä ulkoisesti viehättävä, että niin ihana, että kanssani halutaan oikeasti olla. Ei kai nämä sulje pois toisiaan.

Vierailija
22/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No panostahan ne hyvät parisuhteetki alkaa :) Totta kai, ensin pitää koe ajaa mies onko siitä mihinkään, ilman muuta, ensin pitää todellakin sekstailla ja sitten päättää kantsiiko tota äijää ottaa vakavasti ! 

Panosta alkoi ja ihan alussa oli ns. avoin juttu. Oltiin tosi nuoria ja ei haluttu sitoutua. Lopulta sitten oltiin useampi vuosi yhdessä. Tosi outoa kun yksi hänen entisistä on puolituttu. Ei siinä muuten mitään mutta sillä toisella jätkällä oli reilusti isompi. Sillä jätkällä olikin naisia kateudeksi asti. Joskus vähän fiilis että hän joutui tyytymään minuun kun toisella oli niitä haluavia naisia aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin moni nainen tykkäisi jos mies olisi ajatellut ulkonäön perusteella, ettei nainen ole parisuhdetyyppiä, vaan pelkkä pano. Eikö miehiä tosiaan häiritse jos nainen olisi ajattellut näin? -ap

Minua ei häiritsisi, jos mies olisi aluksi halunnut minua vain seksuaalisesti, ja kiinnostunut persoonasta ja halunnut suhteen vasta tutustuttuaan. Miten hän voisikaan haluta suhteen ihmisen kanssa, jota ei tunne? Mutta minua häiritsisi tuossa esimerkissäsi lähinnä sana "parisuhdetyyppi", minusta se on yksinkertaisten ihmisten tapa ajatella. Samoin kuin kaikki sanat "vaimomateriaali" tms. Minulle sellainen olisi iso turn off. Seksuaalinen halu ei todellakaan.

Vierailija
24/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, se olisi tietyllä tavalla imartelevaa.

M34

Vierailija
25/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä loukkaannuin kun mieheni sanoi minulle vuosien jälkeen, ettei ulkonäköni viehättänyt häntä lainkaan alunperinkään. Ei sillä, kiva, että minussa on ilmeisesti sitten jotain muuta hyvää kuin ulkonäkö, mutta kyllähän sitä nyt haluaisi oman puolisonsa silmissä näyttää kauniilta ja viehättävältä. No, mies korosti tätä minun viehättämättömyyttäni harrastamalla selkäni takana baaripanoja, jotka ilmeisesti olivat sitten vastakohtiani, koska olivat viehättäviä, mutta eivät sen kummoisempia, koska ei minusta eronnut. Sinänsä tämä hämmästyttää, koska mies on oikein vakuuttavasti aina ollut halukas seksiin kanssani, itselleni kun ei tulisi edes mieleen harrastaa seksiä ihmisen kanssa josta en viehäty.

Lähtökohtaisesti parisuhteessa toivoisin olevani kumppanini silmissä sekä ulkoisesti viehättävä, että niin ihana, että kanssani halutaan oikeasti olla. Ei kai nämä sulje pois toisiaan.

Ja lisään vidlä, ertä minulle tuli nämä pettämiset ja se, etten ole mieheni silmissä viehättävä, täysin yllätyksenä 10 vuoden suhteen jälkeen, kun jäi pettämisestä kiinni. Ja meillä oli koko tämän ajan kuitenkin ollut (käsitykseni mukaan molempien mielestä) hyvää seksiä alusta lähtien useita kertoja viikossa. Alussa enemmänkin. Mutta ei todella käynyt mielessä, että joku haluaa kanssani seksiä, kehuu sitä taivaalliseksi ja kehuu minua kauniiksi, jos oikeasti on ihan toista mieltä. Tämä on itselleni niin vieras toimintatapa, ettei ihan oikeasti käynyt mielessäkään, että joku toimii näin. Enkä vieläkään ymmärrä syytä siihen miksi joku toimii näin.

Vierailija
26/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö on liikkeellä parisuhde edellä kelpuuttaako hän minut vain sen parisuhteen takia? Vaiko sen takia, että hän viehähtyy minusta muutenkin? Esim. ulkonäkö, seksuaalinen vetovoima.

Vierailija
28/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan loukkaantuisi. Vahva ja molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima on parisuhteen perusasioita. Se ei välttämättä riitä parisuhteeseen asti kaikissa tapauksissa, mutta ilman sitä ei ainakaan tule suhdetta. Ensin täytyy olla halua, ennen kuin voi olla mitään muuta.

Vierailija
29/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siitä, että on harrastettu seksiä ilman sen kummempia tavoitteita. Minkäs sille mahtaa, että olen niin vastustamaton, etteivät naiset voi tyytyä kanssani pelkkään seksiin.

Vierailija
30/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on liikkeellä parisuhde edellä kelpuuttaako hän minut vain sen parisuhteen takia? Vaiko sen takia, että hän viehähtyy minusta muutenkin? Esim. ulkonäkö, seksuaalinen vetovoima.

Sain tiukan kasvatuksen, ja kasvoin ajatukseen että ihmisen sisin on tärkein, ja se ratkaisee. Näkyy mm. siinä että yleensä viehätyn ensin ulkonäöstä, sitten luonteesta ja kun ihastus on moleminpuoleinen, syntyy seksuaalinen halu.

Nyt kävi niin, että ensin syttyi järjetön seksuaalinen halu ja vasta sen jälkeen ihastus. Oon miettinyt, oonko ihan hirveä ihminen kun näin toisen pitkään pelkkänä lihanpalana. :D -ap

Vierailija
31/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tiukan kasvatuksen, ja kasvoin ajatukseen että ihmisen sisin on tärkein, ja se ratkaisee. Näkyy mm. siinä että yleensä viehätyn ensin ulkonäöstä, sitten luonteesta ja kun ihastus on moleminpuoleinen, syntyy seksuaalinen halu.

Nyt kävi niin, että ensin syttyi järjetön seksuaalinen halu ja vasta sen jälkeen ihastus. Oon miettinyt, oonko ihan hirveä ihminen kun näin toisen pitkään pelkkänä lihanpalana. :D -ap

Et ole hirveä ihminen. Halu tulee aina minulla ensin. Jos en halua seksiä toisen kanssa, ei tule toisia treffejä.

Vierailija
32/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jo ensitapaamisella ole mitään 'kipinää', homma jää kaveriasteelle. Pitää tuntea himoa toista kohtaan, siitä se lähtee.

Vierailija
33/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsisi... Tuntuisi siltä, että se ei näe todellista minua vaan jonkun kuoren. Menis ny muualle siitä himoitsemaan...

Tosin mulla on ongelmia.

Vierailija
34/34 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein seksikkäiltä näyttävät miehet on tyhmiä kuin tuulitunneli. Ja rahattomia. Pidemmän päälle turhauttaa, mutta kyllä sitä sievää kollia voi hetken katsoa.

Älykkäät miehet voi näyttää rubenstillereiltä mutta heidän kanssa elämä on jännittävämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme