Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rippilahja / -juhlat kysely! Kuka ostaa ristin? Mitä lahjaksi nykyään? Kummien "puute"!

Vierailija
10.06.2020 |

Olisi mukava jos antaisitte ideoita ja neuvoja.
Iltatähti pääsee ripille syksyllä ja juhlia suunnitellaan (toivottavasti koro na ei sotke).

Viime juhlista jonkunverran jo aikaa. Mitä lahjaksi omalle lapselle? Kuka ostaa ristin (kun kummeja ei ole kuin kaksi, jotka ei ole juuri kummiuttaan mitenkään muistaneet- huonon valinnan valitettavasti teimme aikoinaan ja nyt pelkään, että lapsi pahoittaa mielensä, kun kummit ei edes muista?? olevansa kummeja...kamala tilanne :(....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmatkin voivat sen ristin lapselle ostaa, jos kummeja ei kiinnosta.

Vierailija
2/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pohdin samoja asioita! Entäs jos ristejä tulisikin vahingossa kaksi? Iso suku ja isovanhempien perintökoru ehkä tulossa? Pitääkö silloin kummin ostaa oma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär toivoi rippiristiä kummiltaan (lähieisemmältä sellaiselta). Meiltä sai toivomansa sykemittarin.

Vierailija
4/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pohdin samoja asioita! Entäs jos ristejä tulisikin vahingossa kaksi? Iso suku ja isovanhempien perintökoru ehkä tulossa? Pitääkö silloin kummin ostaa oma?

Kai osaat avata suusi ja varmistaa onko se perintökoru todella tulossa vai ei ? Eiköhän ne vanhemmat ja kummit ole ihan kykeneviä keskustelemaan, mistä se risti tulee ?

Vierailija
5/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jätetään koronan takia viettämättä juhlat. On vastuutonta järjestää juhlat, tartuttaa itsensä ja muut. En halua olla vastuussa mahdollisesti monen ihmisen kuolemasta. Ja tuleehan noita juhlia. Nyt pysymme kotona ja teen lapsen lempiruokaa. Kohtahan hän menee lukioon ja juhlitaan sitten, jos pääsee ylioppilaaksi joskus.

Vierailija
6/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin omalle lapselle matka Pariisiin (siis äidin kanssa yhdessä). No korona perui niin rippijuhlat kuin matkankin. Sitten joskus kun matkustaminen on taas mahdollista niin lähdetään reissuun.

Vierailija
7/7 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse antanut kummina rahaa, kuten myös lapsen kummit tekivät.

Ristin ostin minä teinin valinnan mukaan, niitä ristejäkin on kovin monenlaisia ja näytti olevan tarkkaa minkä tyylisen halusi.