Miten päästä yli väärästä sisustusratkaisusta (tuli kalliiksikin)?
Valitsin isoon tilaan tapetit, joista en nyt pidäkään. Remontti teetettiin rakennusfirmalla ja maksoi paljon. En kestä.
Kommentit (9)
Tapetointi ei ole vaikeaa. Eikä kallista. Uudestaan, kuten Teletapit. Tuo hiertää muuten sielua lopun ikää ja saattaa johtaa alkoholistoitumiseen.
Onneksi et valinnut vääriä laattoja kylppäriin tai vääränlaista keittiökalusteita. Tulisivat paljon kalliimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tapetointi ei ole vaikeaa. Eikä kallista. Uudestaan, kuten Teletapit. Tuo hiertää muuten sielua lopun ikää ja saattaa johtaa alkoholistoitumiseen.
Näin me ollaan erilaisia. Mua ei todellakaan jäisi hiertämään mitkään tapetit, ne nyt on vaan seinäpaperia. Tottuisin niihin ja that's it.
Meillä on makkarissa tapetti joka on mun mielestä väärä siihen tilaan. Mies kuitenkin tykkää siitä joten olen totutellut. Ja siis onhan se hieno, se vaatisi vaan erilaisen huoneen.
Et kai maksanut ihan älyttömiä? Nyt otat suihkupullon ja kostutat tapetit - irtoavat helposti. Sitten vaan oikeat välineet, tarpeeksi liisteriä seinään (tapetti tietenkin sellainen, jossa liisteri seinään) ja itse tapetoit. Itse arastelin tapetointia turhaan, sillä lopputulos lähentelee täydellisyyttä:) Maalannut olin paljon.
T. N49 amatööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin me ollaan erilaisia. Mua ei todellakaan jäisi hiertämään mitkään tapetit, ne nyt on vaan seinäpaperia. Tottuisin niihin ja that's it.
Luultavasti mäkin, jos ne huonot olisivat jonkun muun valinta. Omana ne olisivat sietämättömät. Tapetoin itse, joten kynnys vaihtoon ei olisi kovin korkea.
Miksi et pidä tapeteista? Ovatko rumat vai eivät vain sovi sisustukseen?
Se on voi voi.
Tai maalia päälle.