Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parturi-kampaajat käy tupakalla? Siis jatkuvasti näen kampaamon edeustalla röökillä näitä työntekijöitä :D

Vierailija
09.06.2020 |

Miten ihmeessä ne peittää sen hajun? Ite en ainakaa ikinä oo huomannu et parturi haisis tupakalle?😂

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin haisee. Viimeksi kun menin kampaajalle, niin kampaaja seisoi 5 min. ennen minun aikaani pääkäytävän oven edessä röökillä. Kävi se jonkun purkan hakemassa mutta todellakin haisi tupakalle. Oli ihan mukava kampaaja, mutta en minä sille sitten enää uudestaan koskaan mennyt tuon kärtsän takia. 

Vierailija
2/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää niiden keuhkoja. Ensin röökiä, tervaa ym paskaa ja siihen päälle vielä mm pituista hiusta joka takertuu kurkun limakalvoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin haisee. Viimeksi kun menin kampaajalle, niin kampaaja seisoi 5 min. ennen minun aikaani pääkäytävän oven edessä röökillä. Kävi se jonkun purkan hakemassa mutta todellakin haisi tupakalle. Oli ihan mukava kampaaja, mutta en minä sille sitten enää uudestaan koskaan mennyt tuon kärtsän takia. 

Oliko edes hyvännäköinen nuoripimu 😎

Vierailija
4/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja menee tupakalle kun mulla on värit päässä. Joskus olemme yhdessä tupakalla takapihalla. Ei ongelmaa.

Vierailija
5/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko edes hyvännäköinen nuoripimu 😎

Olen itse hyvännäköinen nuori pimu, kai se kampaajakin oli ihan kiva, näin naisen silmin. 

Vierailija
6/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kampaaja menee tupakalle kun mulla on värit päässä. Joskus olemme yhdessä tupakalla takapihalla. Ei ongelmaa.

Voin kuulla raakku naurahdukset.

Vierailija
7/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmilla sosiaaliluokilla on alempien sosiaaliluokkien tavat.

Vierailija
8/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amispohja.

Vierailija
9/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään yksityissairaalan leikkausryhmä vihreissä vetimissään ja maskit kaulalla oli operaation jälkeen röökillä talon varauloskäynnin portaikossa.

Vierailija
10/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään yksityissairaalan leikkausryhmä vihreissä vetimissään ja maskit kaulalla oli operaation jälkeen röökillä talon varauloskäynnin portaikossa.

Lääkäreissä ja hoitsuissa on yllättävän paljon tupakoitsijoita.

Itse en ole polttanut ikinä.

Vierailija
11/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
12/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää niiden keuhkoja. Ensin röökiä, tervaa ym paskaa ja siihen päälle vielä mm pituista hiusta joka takertuu kurkun limakalvoille

Joo provosoidutaan muista ihmisistä.

Annetaan meidän mielen takertua näihin ja koetaan itsemme paremmaksi sellaisesta missä ei edes tehdä mitään.

Kiinaksihan se taitaa olla WUU WEI.

Olen parempi ihminen myös siitä syystä etten syö lihaa ja en myöskään tupakoi.

Sädekehäni loistaa pitkälle.

Kun miettii parturikampaajien palkkoja, niin voi kyllä hyvin ymmärtää ettei kukaan halua sillä palkalla vetää eläkeikään asti. Mieluummin aikaisemmin hautaan kuin kitkutella surkealla palkalla ja myös sillä, että ihmiset eivät oikeasti arvosta heitä.

Meillä on orjaluokka, joka paiskii hommia alle 15e tuntipalkalla ja te hyvät ihmiset hyväksytte sen.

Vierailija
13/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko lääkärit alempaan sosiaaliluokkaan? Tiedän nimittäin paljon tupakoivia lääkäreitä, kuten myös hoitajiakin. T. Sh

Vierailija
14/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko lääkärit alempaan sosiaaliluokkaan? Tiedän nimittäin paljon tupakoivia lääkäreitä, kuten myös hoitajiakin. T. Sh

Sairaanhoitajat ainakin kuuluvat.

Vierailija
15/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tuo alkokin maistuvan naapurille hyvin. Lääkärimies kyseessä.

Vierailija
16/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WŤ-perheen tyttärellä kaksi mahdollista ammattivaihtoehtoa: lähihoitaja tai parturi-kampaaja.

Vierailija
17/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WŤ-perheen tyttärellä kaksi mahdollista ammattivaihtoehtoa: lähihoitaja tai parturi-kampaaja.

Onko nyt lystiä kun pääsit tölväsemään?

Vierailija
18/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on hyviä panemaan. Toisin kuin jotkut fil. kandit.

T: Setä-mies

Vierailija
19/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat on hyviä panemaan. Toisin kuin jotkut fil. kandit.

T: Setä-mies

Ahkeria ainakin, ja tuottoisia.

Vierailija
20/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa että tuomitaan siitä ettei halua elää matalalla palkalla pitkään eläkeikään asti. Vaan mieluummin valitaan yksilönvapaudella eutanasia tupakalla.

Kehtaatte varmasti syyllistää myös tupakoinnista, mutta ette ole valmiita maksamaan enempää hiustenleikkuusta tai sairaanhoidosta?

Kuvitteletteko te tosiaan että hommaa jaksaa palvella puoli-ilmaiseksi halvalla?

Mitä muita huvituksia niillä tuloilla voi hankkia kuin röökiä tai tupakkia?

Vaikka jättäisi röökit ja siiderit väliin, niin ei niillä matkustella etelään kerran vuodessa.

Eli jotain olisi tultava vastaan, jos tuomitaan oma-aloitteinen eutanasia.

Ostovoimaa pitäisi lisätä jo pelkästään syntyvyyden lisäämiseksi.

On yleisesti tiedossa ettei milleniaanit lisäänny ostovoiman heikkouden takia.

Joten maksakaa helvetin ahneet. Maksakaa saatana nyt!

Lopetan salessa röökinpololton jos ostovoima lisääntyy sen verran että jotain jää säästöön vuokrien maksun jälkeen. Saa syyn elää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän