Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään moraalisia/eettisiä kysymyksiä ketju!

Vierailija
09.06.2020 |

Pelastaisitko palavasta talosta naapurin vauvan vai oman koiranpennun?
Keksikää parempia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö Hitler taivaaseen koska tappoi Hitlerin ennen kuin se tappoi vielä enemmän porukkaa?

Vierailija
2/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hypoteettisesti joku puolue luvata esim. vappusaturaisen ihmisille ja äänestyksen jälkeen vetäistä lupauksensa pois, kuin ei olisi mitään luvannutkaan.

Olisikohan se antiikin Kreikkalaisten mielestä uskottavaa politiikkaa ?

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko takavuosituhansina kreikkalaisfilosofointi ja -politikointi hienoa, koska he viettivät laatuaikaa pikkupoikien kanssa? Vai siitä huolimatta?

Viisaat, kreikkalaiset setämiehet =D

Vierailija
4/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin vasta ystäväni kanssa pahuudesta (ja hyvästä myös). Olen elämäni aikana tavannut muutamia aidosti pahoja ihmisiä, harvassa he ovat. Myös puhdas hyvyys on harvinaisempaa, useimmat meistä tarpovat polarisoitumatta näiden kahden välissä tässä ihmisyyden suossa. 

Pohdin sitä, miksi kukaan valitsee pahuuden. Ystäväni oli sitä mieltä, että valinta (hyvä tai paha), tehdään meidän puolestamme jo ennen syntymää. Olen jäänyt sitä miettimään. Kuitenkin ihmisillä on vapaa tahto, en tiedä voisiko olla niin, että jokin voima merkitsee meidät omakseen jo ennen syntymäämme. Vai onko niin, että sielu itse valitsee, missä haluaa tässä elämässä seisoa?

Vierailija
5/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko jotkut ihmiset hengissä vain koska laki kieltää tappamasta heitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän