Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissakahvila oli ankea kokemus

Vierailija
09.06.2020 |

Kävin jo viime kesänä, mutta silti toivon, ettei näitä tulisi enempää. Sattui samaan aikaan monilapsinen perhe ja tila oli pieni. En kerro mikä paikkakunta tämä oli, koska en halua mollata tiettyä yrittäjää, vaan koetan ajatella kissojen parhaaksi. Lapset olivat koko ajan kissojen kimpussa ja perhe ei näyttänyt edes ostavan mitään. Kissat koettivat parhaansa mukaan piiloutua. Ei ne lapset ilkeitä olleet, mutta kissoista näki, että eivät jaksa sitä meteliä ja riehumista enää. Varmasti päivän aikana käynyt muitakin. Sen lisäksi tilaa olisi saanut olla enemmän ja ei kai nämä raukat pääse koskaan ulos?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää, että en kannata kissojen vapaata ulkoilua, mutta ulkotarha tai valjaat tai edes joku parveketila saisi olla. Sekä ehdottomasti mahdollisuus päästä omaan rauhaan aina kun haluaa.

Vierailija
2/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin kissakahviloihin ei tietääkseni edes pääse jos ei osta mitään/maksa pääsymaksua. Kuulostaa kyllä ikävältä jos paikka on ollut pieni ja lasten touhuun ei puututtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut tuosta sisäänpääsymaksusta. Jota ei ilmeisesti peritä, jos ostaa jotain?

Vierailija
4/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kuullut tuosta sisäänpääsymaksusta. Jota ei ilmeisesti peritä, jos ostaa jotain?

Kyllä ainakin siellä, missä kävin perittiin ”kissojenhoitomaksu” ostosten lisäksi, ihan ok mun mielestä.

Vierailija
5/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuovat mukanaan ongelmia minne ikinä menevätkin.

Vierailija
6/6 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa alle 7-vuotiailta lapsilta on pääsy kielletty kissakahviloihin. Kun minä ja mieheni kävimme Purnauskiksessa muutama vuosi sitte, siellä oli meidän lisäksi kaksi perhettä joissa oli useampi uhma- ja vauvaikäinen kiljukaula mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi