Waltti-lataus
Kuinka kauan saldo kestää päivittyä, vuorokauden yli? Latasin kortin noin klo 0.15 ja kortti oli tyhjä edelleen. Ilmeisesti menee siis huomiseen, että voi matkustaa?
Kommentit (10)
Katso sieltä waltin sivulta, siellä kyllä lukee tuo tieto.
Itselläni on sen verran pitkä aika kun olen viimeksi ladannut, etten muista kauan meni.
Yleensä olen ladannut vuorokautta aiemmin ennen kun korttia olen tarvinnut.
Mikä kaupunki? Kolme tuntia oli mielestäni se aika, kun pitäisi näkyä. Oulussa tämä järjestelmä meni ihan v*tuiksi, käyttäjätunnus ja salasana toimii, mutta mun kortti hävisi sieltä eikä sitä voi lisätä sinne enää.
Ainakin Oulussa tosiaan saldo päivittyy kortille vasta, kun sitä käyttää ensimmäistä kertaa bussissa. Sitä ennen Waltti-kaupassa näkyy "vanha arvo".
Minäkin latasin viimeksi pari päivää ennen, mutta nyt unohtui. Ainakaan vielä puoleen päivään mennessä ei saldo ollut päivittynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin latasin viimeksi pari päivää ennen, mutta nyt unohtui. Ainakaan vielä puoleen päivään mennessä ei saldo ollut päivittynyt. Ap
Ei se näykään siellä kaupassa ennen kuin olet yhden kerran käyttänyt korttia bussissa. Sen jälkeen se uusi arvo tulee näkyviin Waltti-kauppaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Oulussa tosiaan saldo päivittyy kortille vasta, kun sitä käyttää ensimmäistä kertaa bussissa. Sitä ennen Waltti-kaupassa näkyy "vanha arvo".
No ompas outoa. Oulusta tosiaan kyse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://kauppa.waltti.fi/fi/content/faq/#miksi-lataamani-tuote-ei-nay-h…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis mulla on käynyt useinkin siten, että olen ladannut tyttären kortille arvoa. Ja vielä juuri hetkeä ennen kuin hän on bussiin noussut, on Waltti-kaupassa näkynyt edelleen se vanha arvo, jolla ei pitäisi saada bussilippua edes ostettua. Aina on kuitenkin kortti toiminut ja uusi saldo päivittynyt Waltti-kauppaan sen ensimmäisen käyttökerran jälkeen.
Päivittyy tosiaan vasta kun ekan kerran korttia käyttää bussin lukijassa. Tyhmä systeemi, mutta niin se on.
Riippuu alueesta mutta se kestää noin tunnista kahteen tuntiin ja lataus tulee näkyviin vasta sitten kun käytät walttikorttia bussissa.