Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh, on se nyt perhana kumma, kun jotkut eivät usko ettei kaikille maistu alkoholi.

Vierailija
30.07.2008 |

Oltiin tossa viime lauantaina yksissä juhlissa ja saatiin kyllä sellaiset ihmettelyt ja jankkaukset osaksemme, kun emme juoneet mitään.

Mies juo ehkä pari siideriä kuussa, jos sitäkään. Joskus saattaa juoda lonkeron. Mitään vahvempaa ei ota.

Itse juon pelkästään päärynäsiideriä (pari kertaa kuussa, jos sitäkään), joskus lonkeroa. Votka + sprite menettelee, mutta tuotakin juon ehkä lasillisen kerran vuodessa. Rommikola on myöskin suosikkejani, mutta en tätäkään juo kuin yhden lasillisen ehkä kerran vuodessa. Valkoviinille olen allerginen (huulia alkaa heti kihelmöimään) ja punaviinistä saan migreenikohtauksen.

Meidän tuttavapiiri tietää meidän juomatavat, mutta noissa juhlissa oli suurinosa vieraita (yhden tuttavapariskunnan tuparit), joista yksinkin mies alkoi tinkaamaan, että miksei meille alkoholi maistu??? Ja olenko mä raskaana jne. jne. Hittoakas se sille kuuluu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismissa on ehkä jotain mikä herättää kysymyksiä (ei tippaakaan viiniä edes ruokajuomana). Muuten mua ei kyllä kiinnosta yhtään jos joku on juhlissa selvinpäin. Kaikille ei maistu ja that's it.

Vierailija
2/5 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuolla juhlissa kyllä kaljaa tarjolla, vaikka muille jakaa. Mutta kumpikaan meistä ei juo kaljaa. Se on helkkarin pahaa..

Enkä ole muuten koskaan ollut kännissä, mikä myöskin jaksaa ihmetyttää ihmisiä, varsinkin nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on selvinpäin, se on raskaana.

Vierailija
4/5 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en juuri juo, mutta en tuo sitä esille... Kuljen sama tölkki tai lasi kädessä koko illan. Jos kaljaa on tarjolla ja innokas isäntä sitä ehdottomasti tyrkyttää, vetoan sen aiheuttavan minulle vatsavaivoja tms.

Vierailija
5/5 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo yksi illan jankkaajista oli n. 40v.