Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kuinka mieheni paljasti tunteensa terapeuttiaan kohtaan!

Vierailija
09.06.2020 |

Miehellä oli saunailta kaverinsa kanssa ja saunassahan he aina juttelevat miesten kesken asioista. Mies oli unohtanut ottaa pyyhkeen mukaan, joten kipitin viemässä pyhkeen hänelle kun he olivat saunassa. Kuulin ovenraosta kuinka mies avautui kaverilleen terapeutistaan! Kehui häntä vuolain sanoin ja myönsi ihastuksensa tunteet! En tietenkän maininnut miehelleni kuulleeni tätä. Mitä tässä pitää tehdä? Hakea eroa?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
22/69 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne terapeutit potilasta ottavat. He haluavat parikseen terveen, kunnon puolison.

Terapeutit käy itsekin terapiassa... idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jestas

Vierailija
24/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä erota

Vierailija
25/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut hieman terapeuttiini. Tiedän myös, että ihastumiseni johtuu siitä kun hän jakaa minun kanssani asioita. Mutta hän jakaa niitä ammattinsa puolesta ei siksi, että minä olisin ihmisenä kiinnostava. Tällainen tunteilu liittyy enemmän prosessin etenemiseen kuin varsinaisesti mihinkään henkilökemiaan. Kun terapiajakso loppuu, loppuu myös nämä tunteet. Eli miehesi on kaiketi onnistunut edistymään terapiansa suhteen ja tuntee tulleensa ymmärretyksi. Tästä voi ottaa sen verran vinkkiä sinne omaan suhteeseen, että kuuntelemisen sijaan keskittyy ymmärtämään puolisoaan. Sillä kuuntelemisella kun ei tee mitään jos siihen ei liity ymmärtämistä. Ymmärtämisen kautta tulee läheisyys.

Vierailija
26/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihastunut hieman terapeuttiini. Tiedän myös, että ihastumiseni johtuu siitä kun hän jakaa minun kanssani asioita. Mutta hän jakaa niitä ammattinsa puolesta ei siksi, että minä olisin ihmisenä kiinnostava. Tällainen tunteilu liittyy enemmän prosessin etenemiseen kuin varsinaisesti mihinkään henkilökemiaan. Kun terapiajakso loppuu, loppuu myös nämä tunteet. Eli miehesi on kaiketi onnistunut edistymään terapiansa suhteen ja tuntee tulleensa ymmärretyksi. Tästä voi ottaa sen verran vinkkiä sinne omaan suhteeseen, että kuuntelemisen sijaan keskittyy ymmärtämään puolisoaan. Sillä kuuntelemisella kun ei tee mitään jos siihen ei liity ymmärtämistä. Ymmärtämisen kautta tulee läheisyys.

Miten ne tunteet muka loppuu terapiajakson loputtua automaattisesti? Eiköhän ne säily ennallaan ainakin osin, tosin voivat laimentua kun terapeutti tekee itsensä tarpeettomaksi hoidon lopulla

Vierailija
27/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta

Vierailija
28/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen ihastuu terapeuttiinsa. Voi sen hänelle kertoakin, siinä on hyvää materiaalia jatkoon koskien kiintymyssuhdetta/tunteita.

Vierailija
29/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein ihastutaan terapeuttiin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Olen itse terapeutti. Terapeutin koulutukseen kuuluu näiden tunteiden vastaanottaminen, ymmärtäminen ja käsitteleminen. Siispä-älä ole huolissasi.

Vierailija
30/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein ihastutaan terapeuttiin. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Olen itse terapeutti. Terapeutin koulutukseen kuuluu näiden tunteiden vastaanottaminen, ymmärtäminen ja käsitteleminen. Siispä-älä ole huolissasi.

Miten niitä käsitellään siellä?

Vierailija
31/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pakoon

Vierailija
32/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
33/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosimieS!

Vierailija
34/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa idiootilta, kun ihastuu ammattirooliaan toteuttavaan ihmiseen. Vähän sama kun ihastuisi myyjään, joka flirttailee. Hakisin eroa, en ihastumisen vaan idiotismin perusteella.

Vierailija
35/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapautti on kyllä huono, jos terapoi niin, että potilas rakastuu tähän. Ja kehtaa vielä laskuttaa näiden rakkaustunteidenkin käsittelystä sitten :D

Vierailija
36/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella yleinen ilmiö, että asiakas ihastuu terapeuttiinsa. Ei sen takia tarvitse erota, menee ohi eikä mitään tapahdu. Mieshän ei voinut valita ihastuuko vai, se on hyvä muistaa. Tunteitaan ei valitse kukaan.

Vierailija
37/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen näkisin normaalina, mutta missä kunnioitus, jos ihastuksesta pitää avautua kavereille saunassa, vaikka oma puoliso on kotona. Haloo...

Vierailija
38/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia ihastua terapeuttiinsa. Sen kokee kuitenkin ihmisenä joka kuuntelee ja auttaa käsittelemään tunteita. Toinen asia on sitten lähteekö se mies tuolle ihastukselle tekemään mitään. Terapeutti tuskin tekee asialle mitään.

Vierailija
39/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tyhmäterapiassa, ja siellä yksi mies kyllä ihastui totaalisesti terapauttiin vaikka kotona vaimo vauvan kanssa. 

Vierailija
40/69 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen näkisin normaalina, mutta missä kunnioitus, jos ihastuksesta pitää avautua kavereille saunassa, vaikka oma puoliso on kotona. Haloo...

Sauna on aina se ainoa ja oikea paikka avautumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi