Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kollegasta puhua pahaa työpaikan ulkopuolella?

Vierailija
08.06.2020 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mikään laki kiellä. Mutta ei se myöskään ole fiksua, ei hyvää käytöstä, eikä strategisesti viisasta oman etenemisen suhteen. Ne jutut kiertävät AINA vääriin korviin.

Vierailija
2/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaan sitä salaa.

Vierailija
4/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni puhuu kollegasta pahaa ihan työpaikan sisäpuolellakin kahvipöydässä supisten. Valitettavasti.

Vierailija
5/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan paneskele työkaveria firman vessassa vessanpytty voi mennä halki ja joku Leena joutuu hankkimaan korjaajan.

Vierailija
6/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata missään tapauksessa, jos on riskinä, että se kantautuu työkavereiden korviin. Mutta jos nyt esimerkiksi puolisolle puran mieltäni, niin sen ei pitäisi kenellekään kuulua.

Vierailija
7/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vapaa-ajalla ole mitään muuta tekemistä kuin puhua työpaikan asioista?

Vierailija
8/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vihollisesi on oma suusi.

Vierailija
9/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itselläni on tapana juoruta ja puhua pahaa niin työpaikalla kun sen ulkopuolella. Ei kiinnosta, vaikka jäisin kiinni, koska asemani on hyvä työyhteisössä.

Vierailija
10/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vapaa-ajalla ole mitään muuta tekemistä kuin puhua työpaikan asioista?

Työpaikan ulkopuolella, ei työajan ulkopuolella.

Vierailija
11/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut, että työpaikallakin sättivät toisiaan selän takana. Minua ei kiinnosta mennä mukaan, enkä myöskään toista kuulemiani juttuja, etten joudu minkään draaman keskelle.

Vierailija
12/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työpaikassani on tietty porukka oka puhuu aina jostakin pahaa selän takana. Aina on joku heidän hampaissaan. Itse nämä henkilöt eivät ole millään suosiolla siunattuja. Niin olisiko sitä omaa heikkoa itsetuntoa mitä yritetään sitten kohotella noilla paskajtuilla.

Vierailija
13/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, kuten muistakin ihmisista, kunhan pitää huolen siitä, että tiedostaa vastaavansa sanomisistaan jopa oikeudessa.

Vierailija
14/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen huomannut, että työpaikallakin sättivät toisiaan selän takana. Minua ei kiinnosta mennä mukaan, enkä myöskään toista kuulemiani juttuja, etten joudu minkään draaman keskelle.

Työporukka muuten menossa ensi viikolla yhdessä töiden jälkeen syömään ja ehkä vähän juomaankin. Sanoin, etten pääse tulemaan (pääsisin, mutta kun työt loppuu klo 15.30 ja rilluttelu alkaa klo 16.30 niin ei kiinnosta vetelehtiä jossain odottelemassa tuntia). Mahtaako suu laulaa siellä minun huonoista puolistani, kun en ole paikalla. Ihan sama. Lol.

Vierailija
15/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi tehdä omasta elämästä sen verran mielekästä, ettei tällaisia asioita tarvitse edes miettiä?

Vierailija
16/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei saa puhua pahaa, se on huonoa käytöstä. Itse olen niin veemäinen ihminen, että jos kuulisin itsestäni perättömiä elämään vaikuttavia juoruja, tekisin varmaan rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, enkä varoittelisi etukäteen. Kriittinen saa olla, kunhan perustuu totuuteen, mutta sekin pitäisi kertoa asianomaiselle itselleen, kohteliaasti.

Vierailija
17/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa vapaalla mitkään työkaverit? Siitä ei edes makseta palkkaa! En tosiaan mene syömään enkä ainakaan juomaan! Taitaa olla landepaukkujen hommia nuo kun ei ole oikeita kavereita täällä hesassa. Sitten ollaan niin cooliota, kuin Sinkkuelämää sarjasta.

Vierailija
18/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit muka supatetaan huomaamattomasti 🤷‍♀️

Vierailija
19/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ystävilleni silloin tällöin paineita purkaakseni, jos joku töistä ärsyttää. Tällöin en kuitenkaan ikinä kerro tyypin nimeä enkä mainitse missä olen töissä.

Vierailija
20/24 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun ystävilleni silloin tällöin paineita purkaakseni, jos joku töistä ärsyttää. Tällöin en kuitenkaan ikinä kerro tyypin nimeä enkä mainitse missä olen töissä.

Ihan kuin kaverisi ei muistaisi missä olet töissä LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän