Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettäisikö sinua, jos kuraeteinen ei mahtuisikaan talonrakennuksen budjettiin?

Vierailija
08.06.2020 |

Eli jos sinulla olisi varaa rakentaa muuten erittäin hyvinvarusteltu omakotitalo, mutta kuraeteinen jäisi toteutumatta budjetista johtuen, itkisitkö vuolaasti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itkisin. 

Vierailija
2/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin ämpärikaupalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa jo suunnitteluvaiheessa itkettää, kannattaa jättää se talo rakentamatta.

Vierailija
4/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin. Varmasti itkisin jos olisin lesta ja mulla olisi ne 10 lasta (ikä 0-12 v) ja asuisin Pohjois-Pohjanmaalla.

Vierailija
5/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ohittanut sen ikäkauden, jolloin alettiin parkumaan, jos asiat ei sujuneet toivotulla tavalla. Mutta siis, jos noin kävisi, itkisin niin kauan, että se kuraeteinen mahtuu. Cry me a river.

Vierailija
6/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä takkahuone ja olohuoneen kattoikkuna pois. Jo raha riittää.

Vierailija
7/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkisi. Eihän tuossa ole huolta, kuraeteinen mahtuu sentään siihen rakennettavaan taloon. Sitä on hankala suurentaa, kun rakentaminen on jo alkanut, mutta pelkkä budjetti on kiinni omasta ahkeruudesta.

Vierailija
8/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse se kuraeteinen, sinne vaan  jo ennen eteistä lipan alle laakea pesuainesaavi jossa voi ne kengät käyttää ja suihku talon seinään ulos että kurat saa pois. Eteiseen sitten heti paljon naulakkoa. ja hyllyä. Tooimii!

Vierailija
9/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kävi kuraisesti !

Zinc

Kyllä itkisin vuolaasti.

Vierailija
10/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkisi. Meillä on sellainen enkä oo tarvinnut juurikaan.

Vierailija
11/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tee itse se kuraeteinen, sinne vaan  jo ennen eteistä lipan alle laakea pesuainesaavi jossa voi ne kengät käyttää ja suihku talon seinään ulos että kurat saa pois. Eteiseen sitten heti paljon naulakkoa. ja hyllyä. Tooimii!

Hyviä ehdotuksia ja lisäksi kävisi ovi suoraan pesuhuoneeseen. 

Zinc

Koiran tassut olen pessyt ulkona puutarhasuihkulla ja saavi löytyypi myös. 

Vierailija
12/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lause on minulle mahdoton. En rakentaisi taloa, en huolisi omakotitaloa, en tarvitse kuraeteistä, minulla ei olisi budjettivajetta, minua ei itketä mikään.

Vierailija
13/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei kauheen hyvin toimi tosin silloin kun keli on pakkasen rajoilla, eikä viitsi letkuja pitää ulkona ja saavissa oleva vesikin jäätyy, ellei laita aina lenkille lähteissään uutta.

Zinc

Vierailija
14/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, mikä on kuraeteinen.

Vierailija
15/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? Itkisin jos tuulikaappi ei mahtuisi, koska en halua heittää lämpöä harakoille ja tuulikaapissa kengät ovat myös mukavasti piilossa.

Vierailija
16/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia eikä koiria ja asun kaupungissa, eli en tarvitse kuraeteistä mihinkään.

Vierailija
17/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä oli kuraeteinen jo 90-luvun alussa mutta melkein käyttämättä se jäi, vaikka meillä oli koira ja pienet kaksoset.

Vierailija
18/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ratsastusta harrastava tyttö, motocrossia ajava poika, kaksi päiväkoti-ikäistä tenavaa, kaksi koiraa, metsätöitä tekevä mies minä tykkään pihahommista kumisaappaat jalassa. Jos meillä ei olisi kuraeteistä itkisin varmaan useinkin. Kuraeteinen ei kuitenkaan poista sitä, että lisäksi on oltava kunnon kokoinen tuulinaappi riittävällä kaapistolla ja kenkäsäilytyksellä. Sieltä kuljetaan yleensä, mutta metsä- ja pihahommista, kuraleikeistä, tallilta tai rapaisten koirien todellakin tullaan kuraeteisen kautta.

Vierailija
19/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. rakennettu talo eikä vieläkään kuraeteistä. Ei olla tarvittu. Pihahommista tullaan khh kautta sisään ja kuravaatteet jää sinne putsattavaksi ja pyykkiin. Kengillekin on tilaa.

Itseasiassa meillä ei ole koskaan ollut tuulikaappiakaan vaan isot eteiset 8-20m2.

Hyvin kohtuulliset lämmityskulut aina joten ilmeisen hyvin rakennetut talot

Vierailija
20/22 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hemmetin tuulikaappi on muinaisjäänne ajalta, kun ei osattu tehdä kunnolla eristettyjä ovia. Unohtakaa nyt jo ne ahtaat sisääntulokaappinne.