Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusleikkaus pahempi kuin synnytys? kysyy 112 kg 7 lapsen äiti

7lasta112kg
08.06.2020 |

Olen 43v ja sain juuri kaksoset vuosi sitten. Vanhimmat lapseni ovat jo lukiossa. Olen kotiäiti ja muuhun en pystykään jokaisen lapsen tuotua 10...15 kg painoa lisää. Niinpä nyt lääkäri lateli ukaasit. Olen yrittänyt pudottaa painoa 100 kertaa. Nyt on liikkuminen hankalaa ja polvet kipeät. Sokeritauti ja masennus. En pysy kaksosteni perässä edes niiden kontatessa. Lääkärin mukaan ainoa mahdollisuus on laihdutusleikkaus minkä mieheni maksaa. Syyskuussa tapahtuuu yksityisestikun kuntasysteemi on sekaisin koronan takia. Onneksi raha löytyy.

Aion myös mennä töihin jossain vaiheess (olen lastentarhanopettaja). Ja Paino pitäisi saada alle sadan taii 80kg. Olen 172 cm.

Onko tuttua?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihtunut 70 kg laihdutusleikkauksella.

Mutta siis muutin täysin ruokavalioni.

Lihavuusleikkaus ei auta, jos jatkaa samalla ruokavaliolla kuin ennenkin.

Joka ikinen tuttuni joka on ollut samassa leikkauksessa, on lihonut takaisin jos ei muuttanut ruokavaliotaan. Leikkauksen vaikutus on puoli vuotta ja kahdessa vuodessa olet sama kuin ennen leikkausta, tällöin alkaa se lihominen, jos ihminen ei ole muuttanut lihottavaa ruokavaliotaan.

Ärsyttää kun luullaan että leikkaus laihduttaa, koska sen vaikutus on lyhyt aikainen. Ruokavalio pitää muuttaa terveelliseksi, paljon kasviksia ja proteiinia, pieniä annoskokoja ja alkoholi pois kokonaan.

Ruokavalion muuttamiseen ei tarvita elimien silpomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi