Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko irtisanoutunut joskus pomosi takia?

Vierailija
08.06.2020 |

Kuinka pitkään yritit sietää tilannetta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksittäisiä muitakin syitä, mutta esimiehen epäluotettavuus oli yksi isoimmista syistä. Ehdin olla kyseisessä työpaikassa noin vuoden.

Vierailija
2/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole irtisanoutunut, mutta olen jättänyt hakematta jatkoa määräaikaiseen pestiin ja joskus myös kieltäytynyt siitä kun on tarjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viimeiset kaksi vuotta oli pelkkää sinnittelyä. Lopulta päätin että nyt tämän narsistin temput riittää minulle.

Vierailija
4/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin hänen alaisuudessaan neljä vuotta, joista kolme vuotta hain pois ennen kuin tärppäsi. Alalla ei ole paikkoja niin paljon, että voisi noin vain vaihtaa. En ollut ainoa, joka lähti kyseisen noita-akan takia.

Vierailija
5/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistipimon vuoksi olen. Pienen yrityksen omistaja. Simputti joitakin työntekijöitä, mukaan luettuna minua. Hain kouluun eri alalle, ilokseni pääsin ja irtisanouduin.

Vierailija
6/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jatkanut määräaikaisuuksia taukin pomon takia.

Vierailija
7/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vuotta aikaisemmin ilmoitin että lähden jos asiat ei muutu. Ei muuttuneet. Ennen minua ja jälkeeni lähti monta.

Vierailija
8/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siitähän on tutkimuksiakin, että pääasiassa työpaikat menee vaihtoon esimiehen eikä tehtävien takia.

Vierailija
9/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilta irtisanouduin välinpitämättömien esimiesten ja jatkuvasti liian vähän maksetun palkan takia. Pari kk sitä spedeilyä jaksoi, työ itsessään oli kivaa.

Vierailija
10/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen sinnitellyt tähän asti, koska työ on mukavaa ja työkaverit kivoja. Esimiehiä ei tarvitse nähdä. Kaikki esimiehet ovat huonoja. Meillä on kaikin puolin surkeasti johdettu työpaikka. Ikävä sanoa näin, mutta se on totta. Minusta tuntuu, että esimiehet halveksivat meitä. He puhuvat töykeästi ja päästävät sammakoita suustaan. Kilttejä ja tunnollisia käytetään häpeilemättä hyväkseen. Osa edustaa erästä uskontokuntaa ja kaikki siihen kuulumattomat ja lapsettomat ovat roskaa.

Teen kuten moni muukin ja häivyn muualle heti kun löydän uuden työn.

Vierailija
11/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin, että pomo halusi eroon, mutta sekin vain siksi, että oli niin pihalla työntekijöiden tekemisistä.

Vierailija
12/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä ollut siinä lafkassa ainoa.

Tyyliin 15 hlön pulju ja samana päivänä 10 jätti irtisanomis ilmoituksen. Jokunen kuukausi sitä yritettiin kestää. Muitakin irtisanoutui, mutta ennen ja jälkeen ton joukkoirtisanoutumisen.

Vierailija
13/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi joutunut irtisanoutumaan, vaihdoin kokonaan alaa, jos ei olisi tärpännyt, olisin lähtenyt vaikka sitten tyhjän päälle, sen verran alkoi ahdistamaan.

Vierailija
14/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en jatka määräaikaisuutta koska en luota esimieheeni.

Vierailija
15/15 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pomo oli kiero kuin mikä ja viritteli koko ajan ansoja jolla saisi minut tekemään ylitöitä ilmaiseksi. Lisäksi yritti ottaa minun tekemästä työstäni aina kunniaa kertoamalla omille esimiehilleen miten hän hoiti homman mutta mitään vastuuta mistäänhän ei koskaan tietenkään ottanut. Hän synnytti ongelmia johon oli päässään valmiiksi jo keksinyt ratkaisun jotta pääsisi elvistelemään miten fiksu hän onkaan kun tarjosi tähänkin ratkaisun. Tämän takia jouduin tekemään paljon pidempään työtä kun jokin mihin ennen meni tunti, meni nyt pomon sabotoinnin takia pari tuntia, kunnes tämä sama linkedinissä tehokkuuden asiantuntijaksi itsensä tituleeraava esimies saapui "ratkaisullaan" tehostamaan työntekoani.

Todellisuudessa tämä pomo oli täysi aasi. Ei tajunnut mistään mitään mitä asiantuntijatyössäni tein. Tuollainen ympäristö muuttui liian raskaaksi ja lähdin. Ja kiero kun oli, teki työnteostani täyttä helvettiä viimeisen kuukauden. Hän oli kaverini niin kauan kun sai minusta jotain hyötyä omalle uralleen. Isoissa monikansallisissa yrityksissä on se riski että pomoksesi voi tulla ihan kuka vain. Vaikka olisit miten pätevä johonkin tehtävään esimiehisi voi olla täysin amatööri verrattuna sinuun. Riittää vain että raportoi jonnekin toiselle puolelle maapalloa huitsin nevadaan sillä tavalla, että saa itsensä näyttämään todella fiksulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi