Dubrovnik vai Karpathos
Kommentit (10)
Karpathos on ainakin rauhallinen paikka. Tykkäsin kun siellä ei ole kauheasti muita suomalaisia. Olin siellä viime kesänä kaks viikkoa.
Mee Wuhanissa käymään. Siitä on viimeaikoina tullut kuuluisa.
Karpathoksella tuulee koko ajan. Päivällä ihan jees, mutta illalla sai drinkkilasista pitää kiinni ettei mene tuulen mukana.
Dubrovnik vanha kaupunki ainakin normaalisti tosi ruuhkainen eli jos ei sellasesta tykkää niin vähän huono. Tiiä sitten onko tänä vuonna rauhallisempaa. Karpathos on rauhaa rakastavalle kiva.
Vierailija kirjoitti:
Karpathoksella tuulee koko ajan. Päivällä ihan jees, mutta illalla sai drinkkilasista pitää kiinni ettei mene tuulen mukana.
Kouvolassa ei pahemmin tuule. Keppanalasi pysyy kyllä pöydällä! Tosin tarjoilu loppuu klo 22.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tuule koko aikaa. Olin kaks viikkoa ja ei tuullut kertaakaan.
Dubrovnikin kaupunki on tosi pieni ja äkkiä nähty. Kuten aiempi kirjoittaja sanoi se on yleensä myös hyvin ruuhkainen. Dubrovnikin rannikko on todella kaunis joten jos menet sinne niin kannattaa ottaa hotelli Lapadin niemeltä.
Karpathos on todella pieni paikka. Ei sovi kaikille. Minä kyllä tykkäsin.