Kokemuksia Malmista asuinalueena
Omen kuullut, että olisi siistiytynyt viime aikoina? Pitääkö tämä paikkansa?
Kommentit (14)
Narkkeja joka puolella. Ruiskut jätetään miten sattuu
Narkkeja on, mutta ruiskuja en ole koskaan Malmilla nähnyt. Narkkeja on joka paikassa.
Hmm no vähän riippuu. Ei Malmi mielestäni läheskään niin kamala ole mitä monet kuvittelevat,mutta muuttaisin mieluummin johonkin muualle esim. Malmin lähialueet ovat oikein kivoja rauhallisia alueita. Malmilla riippuu aika paljon missä asuu. Malmintorin puoleinen ostari on edelleen aika ällöttävä ja juna-asemalla pyörii epämääräistä porukkaa, mutta missäpä ei.
Kaikki alueet ovat siistiytyneet viime vuosina ja ovat oikeasti ihan mukavia, kun paikallisilta kysytään.
Tosiasiassa on Helsingin kamalimpia paikkoja, johon ei kukaan vapaaehtoisesti muuta. Itse harkitsisin sinne muuttoa korkeintaan jos olisin puliukko tai huumekauppias.
Malmia ympäröi rauhalliset, siistit, mukavat alueet. Katsele mieluummin niitä.
Malmi on aika laaja alue. On rauhallista ja vähemmän rauhallista paikkaa. Mitä kauempana asemasta niin sitä parempi. Itse asuin 3v Tapaninvainion lähellä ihan ok. Malmin asemalla olin kerran menossa keskustaan pe-iltana niin heti joku porukka tuli meidän seuruetta haastamaan riitaan ja tappeluun. Tapaninvainiossa viereiseen rappuun missä asuin mentiin yöllä sisään. Kahteen asuntoon tunkeuduttiin kai postiluukun kautta. Toinen asunto oli tyhjillään, toisessa tuli jonkunlainen kamppailu sisällä kun asukas heräsi. Poliisit saivat kiinni tekijät jotain huumeporukkaa.
Kunhan pysyt kaukana asemaalueelta.
Malmi on kyllä ihan puhtaan oloinen mesta tätä nykyä!
Mut mistä tunnistaa nárkín? esim Malmil
Tulkaa tänne Nárkkì keskusteluun kertoilee kokemuksiinne. https://www.vauva.fi/keskustelu/3781783/narkin-tunnistus
Juna-asema on ällöttävä enkä muutenkaan Malmista tykkää, mutta ei se mitenkään pelottava ole. Olen aikoinaan asunut siinä lähellä 5 vuotta ja asioin paljon Malmilla, ei siellä koskaan mitään pelätä tarvinnut ja olen ihan nuori nainenkin vielä. Koskaan ei kukaan siellä ole häirinnyt. Narkkeja yms. Siellä varmasti on, mutta ovat omissa oloissaan eivätkä häiriköi muita. Ihan rauhassa siellä sai aina olla.
Vähän samanlainen kuin Myyrmanni Vantaalla, paitsi kulkuyhteydet paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen kuin Myyrmanni Vantaalla, paitsi kulkuyhteydet paremmat.
Myyrmäki siis meinaan.
Pahemmaksi muuttunut spurgujen lisäksi siellä etniset jengit pyörii. Vastahan siellä 200 pentua otti toisistaan osumaa.
Siistyitynyt? Eipä juuri. Mutta olen tottunut alueen spurguihin ja siksi ne ei tunnu pelottavalta. Kulkuyhteyksiltään erittäin hyvä. Palveluitaan erittäin hyvä. Mutta solmukohtana vetää puoleensa epämääräistä maleksijaa. Mikä painaa enemmän vaakakupissa? Eihän sitä ole pakko Malmin aseman viereen muuttaa.