Stalkkaatko netissä kumppanisi eksiä?
Itse teen tätä silloin tällöin, vaikka siis en ole (enää) mustasukkainen. :D
Kommentit (15)
En. Yksi on LinkedInissä kontaktina, joten tiedän missä menee ammatillisesti. Mutten kutsuisi sitä stalkkaamiseksi.
Kyllä, jokaisella heistä on profiili alastonsuomessa..
Kumppanillani ei onneksi ole eksiä ❤️
Ei, mutta yksi niistä stalkkasi minua jonkin aikaa. Pidin häntä vähän säälittävänä. No, kai se otti itsetunnon päälle, kun vein häneltä miehen.
No en. En edes tiedä ketä ne on enkä ole itse missään sosiaalisessa mediassa. Ei kiinnosta miehen exät, miksi pitäisi?
Puolisoni on leski ja hänen edesmennyt vaimonsa on ainoa "ex", jonka tiedän. Enpä siis stalkkaa.
Kyllä. Vaikuttaa mielenkiintoiselta persoonalta ja on kauniskin. Olen kyllä tavannut hänet livenäkin, mutta aloin stalkkaamaan heti kun kuulin sukunimen mieheltäni.
Joo. Stalkkaan exää, exän nyxää ja nyxän exää. Mulla on liikaa aikaa, siksi hengaan täälläkin. Päällisin puolin olen ihan normaali, pidetty kaveri ja työtoveri, mutta salaa olen tosi utelias.
En. Tosin kumppanin exät ovat ajalta ennen somea, joten ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Stalkkaan exää, exän nyxää ja nyxän exää. Mulla on liikaa aikaa, siksi hengaan täälläkin. Päällisin puolin olen ihan normaali, pidetty kaveri ja työtoveri, mutta salaa olen tosi utelias.
Sielunsisar, terve. Onko vinkkejä miten maksimoida tietojen hankinta jäämättä kiinni? Olen myös todella utelias. Pahaa en kenellekään halua, tiedonjanoni on vain kyltymätön.
Mieheni stalkkaa itse omia eksiään, ei mun tartte.
En todellakaan. Minulla on parempaakin tekemistä.
Onko google-haun tekeminen stalkkaamista? Ja jos on, niin miksi?
Mun aika on turhan arvokasta tuollaiseen. Eri asia jos oltaisiin kavereita, ja se taas ei olisi mitään stalkkausta.