Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mysimballa laihtuneita?

Vierailija
08.06.2020 |

Tuo on sitten ihmelääke! Otin aamulla pillerin eikä ole mitään mielihaluja syödä herkkuja eikä mitään. Jippii! Onko tuolla lääkkeellä laihtuneita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Mysimballa, mutta toisella laihdutuslääkkeellä kyllä. Pistettävää, Saxenda nimeltään. 13 kg lähtenyt tammikuusta. On siitä hyvä, että ruoka ei pyöri koko ajan mielessä. Varoituksen sana, että teho saattaa heiketä ajan kanssa. Ja mulla ainakin on vatsavaivoja. Päädyin pistettävään lääkkeeseen kun Mysimba ei sovi mulle.

Vierailija
2/4 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Mysimballa, mutta toisella laihdutuslääkkeellä kyllä. Pistettävää, Saxenda nimeltään. 13 kg lähtenyt tammikuusta. On siitä hyvä, että ruoka ei pyöri koko ajan mielessä. Varoituksen sana, että teho saattaa heiketä ajan kanssa. Ja mulla ainakin on vatsavaivoja. Päädyin pistettävään lääkkeeseen kun Mysimba ei sovi mulle.

Voi että, tarvitsisin todella jotain apua laihduttamiseen... Ylipainoa lähes 50 kiloa. Millä tavalla se Mysimba ei sopinut ja onko tuossa pistettävässä ollut jotain sivuvaikutuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, tarvitsisin todella jotain apua laihduttamiseen... Ylipainoa lähes 50 kiloa. Millä tavalla se Mysimba ei sopinut ja onko tuossa pistettävässä ollut jotain sivuvaikutuksia?

Mysimba ei sovi perussairauteni kanssa. Saxendassa ei muita sivuvaikutuksia kuin ummetus. Kuulemma myös närästystä saattaa olla, mulle ei ole tullut. Huono puoli on tosi korkea hinta ja ei kela-korvausta.

Vierailija
4/4 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan