Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tutustuin mieheeni, hän tuntui olevan paljon kiinnostuneempi ulkonäöstäni...

Vierailija
08.06.2020 |

Tutustuttiin netissä. Mies pyysi nähdä kuvani johon kommentoi, että olen kaunis. Kehui myös pitkiä hiuksiani, kuulemma tykkäsi niin kovasti pitkistä hiuksista. Tavattiin ja mies ei enää kehunut. Halusi kuitenkin tavata uudestaan ja uudestaan, kertoi kaipaavansa minua, lopulta sanoi rakastavansa minua. Ollaan oltu nyt puoli vuotta yhdessä. Mies ei tunnu olevan oikeastaan ollenkaan kiinnostunut ulkonäöstäni, sanoo ettei ole ulkonäkökeskeinen ja naisessa tärkeintä on kuulemma luonne.

Jotenkin minusta tuntuu niin oudolta että alussa kun ei olla vielä tavattu, mies vaikutti pinnallisemmalta mutta nyt sitten ei enää olekaan.
Kysyin mieheltä itseltään miksi hän ei enää puhu ulkonäöstäni, hän vastasi että "tottakai sitä aluksi katsoo ulkonäköä" .

Miltä teistä tällainen kuulostaa? Jos oma miehenne sanoisi näin, miten suhtautuisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40v miehen "tunne" menee m ulkkuun ja yli 40v sitten aivoihin ja sydämeen.

M46

Vierailija
2/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 40v miehen "tunne" menee m ulkkuun ja yli 40v sitten aivoihin ja sydämeen.

M46

Mies on 38-vuotias.

/ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö nimenomaan on tärkeä vain ensitapaamisella, tykästyt ensin ulkonäköön, sitten tyyppiin kokonaisuudessaan jolloin ulkonäköä ei edes ajattele kun toinen on kaikin puolin ihana.

Vai pitikö tästäkin nyt loukkaantua?

Vierailija
4/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kohtelias. Ja siksi kehui.

Ja jostain se suhde kehittyy/alkaa.

Älä nyt taas ala ylianalysoimaan ja pilaamaan kaikkea!

Kuten yleensä teet.

Vierailija
5/5 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen perustelu on ihan järkevä. Yleensä ulkonäkö herättää kiinnostuksen, mutta tutustumisen myötä se ei enää ole pääasia ja merkitys vähenee. Toki ymmärrän että siinä saattaa vähän epävarmuutta herätä, jos mies kehuu ensin kuvia mutta livenä ei koskaan. Itse olen tuollaisessa tilanteessa miettinyt, enkö näyttänytkään niin hyvältä kuin kuvat olivat antaneet ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi