Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä vaatii lapselta..

Vierailija
08.06.2020 |

Isä vaatii lapselta liikaa, mielestäni. Hänen pitää jo osata siivota kunnolla, pitää osata tehdä ruokaa, yms. Tietäen, että 7v ei vielä siihen pysty.

Olen sanonut miehelle, että vähän vastuuta lisää vuosi vuodelta, eikä kokonaan. On sanonut, että jos hänen tytöstä ei kasva naista, hän tappaa itsensä. Olenko tulossa hulluksi ton miehen kanssa??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja ota lapsi mukana.

Vierailija
2/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo tullut hulluksi.Lääkitys kuntoon ja pois palstaa trollaamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ero ja ota lapsi mukana.

Ei se onnistuisi. Lapsi on myös hänen lapsi. Enkä haluaisi, että lapsi olisi yksin isän kanssa talossa.

Vierailija
4/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo tullut hulluksi.Lääkitys kuntoon ja pois palstaa trollaamasta.

Enhän minä nyt tahallani ärsytä.. Olen aina vain yksin kaikessa ja aina.

Vierailija
5/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehesi tarvitsee apua. Ei ole tervettä uhkailla itsemurhalla.

Vierailija
6/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä trollilta tai sitten tilanne on todella paha. Jokainen järjellinen suomalainen ymmärtää, että 7-vuotiaan lapsen paikka on hiekkalaatikolla ja pihakeinussa, eikä kotitöissä. En kyllä millään usko, että 7-vuotiaan ajatuskyvyllä kykenee oppimaan hellan käyttöä. Pölynpyyhintää korkeintaan. Perustuu siihen että on meilläkin lapsi ollut mukana leikkimässä kotitöitä.

Vierailija
7/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua perheneuvolasta?

Erossa tosiaan on se ongelma, että lapsesi olisi sitten yksin isän armoilla. Hae apua kaikkialta mistä vaan kykenet ja jos ei auta ja päädytte lopulta eroon niin ainakin on ns. paperijälki siitä miten miehesi "kasvattaa" lasta ja se toivottavasti otetaan huomioon kun tapaamisista sovitaan.

Vierailija
8/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se 7vuotiaan pitää osata siivota lelunsa pois ym. Lattioita ei tarvitse osata pestä mutta kyllä se on vaan opetettava että omat sotkut siivotaan ihan ikätason mukaan

Jos ei pienestä asti opeta pikkuhiljaa niin kohta saat siivota lopun elämäs sen jälkiä.

Ruokaa nyt ei tarvii osata tehdä mutta eiköhän oma leipä pitäis osata voidella.

Ruuanlaitosta voi tehdä myös mukavaa ja ottaa siihen lapsen apulaiseks niin se oppii siinä sivussa

Vierailija
9/9 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hauskaa kun ala-asteikäisenä leivottiin kaverin kanssa kääretorttu kun oltiin kahdestaan koulun jälkeen kaverin luona odottelemassa vanhempia töistä. Ikää meillä oli 8-10v. Ihmettelin kun kaveri sai käyttää uunia, sähkövatkainta ym. Itse en tuon ikäisenä vielä saanut.

Ja muistan kyllä senkin kun oltiin kotihoidossa siskon kanssa ja äiti oli todella kipeä, ei päässyt edes sängystä ylös, niin mun piti lämmittää mikrolla ruokaa kaikille. Oli siis edellisenä päivänä tehtyä. Kattaa pöytä, laittaa salaattia, juotavat ym. Ja tiskit koneeseen.

Lapset osaavat yllättävän paljon, kunhan vain antaa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä