Olen jäänyt lapsen tasolle :(
Vanhemmat sisarukset alistivat ja kiusasivat ollessani lapsi. Haukkuivat myös lapselliseksi leikkiessäni nuorempien sisaruksieni kanssa, jolloin päätin lopettaa leikkimisen 13-vuotiaana koska häpesin, vaikka nuoremmat sisarukseni yrittivät sanoa, etten välittäisi heistä. He myös yrittivät saada minut katsomaan enemmän aikuisten tv-sarjoja, etten pelkkiä piirrettyjä katsoisi. Kadun yhä päätöstäni ja tuntuu, etten siksi ole kehittynyt normaalisti aikuiseksi. Ei kiinnosta parisuhde ja kummaksunut sisarusten pariutumista ja muuttamista kotoa. Asun kuitenkin yksinäni. Olen käynyt psokologille puhumassa ja siskoillekin, mutta ei hyötyä tästä. Yksi sisko vain sanoi, että minun pitäisi mieluummin syyttää äitiä, koska oli hänellä ankara lapsuus, kun joutui tekemään kotitöitä enemmän ja siksi oli ilkeä. Vanhempiin siskoihin välit nykyään hieman etäiset ja ovat aikuisinakin käyttäytyneet välillä huonosti. En varmaan ikinä pääse tästä yli ja lähennyn jo 40:tä :(
Kommentit (2)
Oli siis oma arveluni äskeinen, koska miksi haluaisin ottaa mallia kiusaavista siskoistani.
Just eilen ajattelin, ettei mikään ihme, jos en parisuhteesta koskaan ole ollut kiinnostunut, kun minut hieman painostettiin katsomaan Kauniita ja Rohkeita ollessani 12-vuotias. Siksi varmaan en koskaan halunnut ottaa sisaruksistani mallia parisuhdeasiassakaan.