Miksi läskit hermostuvat niin helposti?
Kommentit (8)
tätä nykyä hermostun ihan turhistakin jutuista, kun taas reilu 40kg painavampana " läskinä" olin oikein rauhallinen...
joku saatanan " hyvän" itsetunnon omaava henkilö saa jotaki vitun kiksejä tästä, vissiin sama sairas yksilö joka laittaa niitä paska juttuja...
Miksei saman kaavan mukaan sitten sanota tummaihoisia neekereiksi tai alemman koulutustason omaavia idiooteiksi tai viinilasillista juovaa miestä alkoholistiksi tai töissäkäyvää äitiä lapsensa hylkääjäksi?
Miksi noita ihmisryhmiä ei saa haukkua, mutta ylipainoisia saa? Vastaa tähän ja kerro, mikä erottaa lihavuuden muista " vioista" niin minä kerron miksi hermostun sinunlaisiisi ihmisiin helposti!
Vierailija:
Miksei saman kaavan mukaan sitten sanota tummaihoisia neekereiksi
Vierailija:
Miksei saman kaavan mukaan sitten sanota tummaihoisia neekereiksi tai alemman koulutustason omaavia idiooteiksi tai viinilasillista juovaa miestä alkoholistiksi tai töissäkäyvää äitiä lapsensa hylkääjäksi?
Psyykkisiin sairauksiin kuuluu usein sairaudentunnottomuus. Sinä ja muuta lihavuudessa mörköjä näkevät tarvitsette pitkällistä psykoterapiaa ja mahdollisesti jopa lyhyehkön osastojakson. Toivoa paranemisesta kuitenkin on.
Mutta ei ihminen itse niille mitään voi. Tuollainen pakkomielle esim toisen ihmisen painosta, voi juontaa jostain varhaislapsuudesta. Joku satukirja, jossa on ollut pelottava isokokoinen mörkö tms. Kyllä sairaan ihmisen on saatava tarvitsemansa hoito, rahasta piittaamatta.
Niin turhaa niin turhaa. Ja turhaan ap tämänkin ketjun nostit omalla avauksellasi ylös.