Miehen menneisyys ahdistaa
Olen seurustellut mieheni kanssa kohta 3 vuotta. Hän jäi kiinni seurustelumme alussa muille naisille juttelemisesta ja kuvien lähettelyistä. Sitten hän oli käynyt seksitreffit-sivustolla (ennen seurustelua) sekä alastonsuomessa ja mitä näitä nyt on.. Tiedän että asiat ovat vanhoja mutta kalvaa minua edelleen ja pelottaa kokoajan että mitä jos hän pettää minua.
Hän nykyäänkin katselee naisten vähäpukeisia kuvia ja tiedän että se on ihan normaalia mutta minua se vaan ahdistaa suuresti.. Olen todella herkkä ja mietin kokoajan olisiko parempi olla yksin koska en kestä tätä ahdistusta. Rakastan kummiskin miestäni mutta en yhtään tiedä mitä teen ja voiko häneen oikeasti luottaa, koska valehtelee pikkuasioistakin nykyään.
Kommentit (19)
Niin ja vielä lisäksi petti edellistä naistansa kolmen kanssa sekä haki seuraa muualta jatkuvasti vaikka oli tämän naisen kanssa yhdessä..
Mies on jo näyttänyt luontonsa, mitä oikein odotat? Ihmettä?
Miksi olet edelleen hänen kanssaan?
"Jäi kiinni muille naisille juttelemisesta"
Tarvitset apua. Et ole terve.
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisia riittää jotka kuvittelee että se minun rakkaus parantaa ja minä en ole niin kuin muut naiset, esim annan...
Vaihda miestä. Luottamusta teillä ei ole.
Eli tälle ihmiselle ei riitä yksi nainen kerrallaan. Ehkä se kertoo jotain sulle.
Jos et pysty luottamaan niin kannattaa olla yksin. Mene vaikka terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Jäi kiinni muille naisille juttelemisesta"
Tarvitset apua. Et ole terve.
Niin meinasin seksuaalissävytteisiä ja vihjailevia viestejä.. Ei nyt normaali jutteleminen haittaa
Toimi nyt kirjoitti:
Jos et pysty luottamaan niin kannattaa olla yksin. Mene vaikka terapiaan.
No, on tuossa miehessä--jos luit aapeen tekstin, sellaisia asioita, että ei kanna suhteessa.
Ap. Anna olla ja katsele itsellesi luotettava tyyppi. Anna luotettavan löytää sinut.
ole jonkinaikaa itseksesi ja toki pyskologin apu voi olla hyväksi...esim. siihen, että miksi et osaa lähteä tuosta pois vaan ihmettelet huonoa kytöstä.
Silloin kun suhde on hyvä, niin siin on luottamus ja siinä on halua olla lutettava. On halua olla hyvin sen kumppanin KANSSA.
Jos valehtelee vaikka pikkuasioistakin, niin se on jo huolestuttava merkki. Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä. Usko pois, se mies on epäluotettava ja todennäköisesti on jo pettänyt sinua, tai ainakin tilaisuuden tullen tekee niin.
Ja tuo seksitreffisivustolla käynti... vaikka onkin tapahtunut ennen seurusteluanne, niin en koskisi tuollaiseen mieheen, ties mitä tautejakin, ja varmasti pettäjätyyppiä.
Taas on mennyt panoalfa kunnollisen kiltin miehen edelle
Vierailija kirjoitti:
Taas on mennyt panoalfa kunnollisen kiltin miehen edelle
Nämä jutut selvisi vasta myöhemmin ja en tiedä miksi vielä olen tässä suhteessa. Osoittaa kummiski myös rakkautta ja hellyyttä ja tuo kukkia ymsyms niin jotenkin se saa pääni pyörälle ja en tiedä mitä uskoa, että onko hän kunnollistunut vai eikö muutu ikinä?
Laittaisin vaihtoon. Jos suhteessa ei syystä tai toisesta ole hyvä olla, silloin siinä ei kannata olla. On niitä parempiakin miehiä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
”Ensi kesänä kaikki on toisin, lupaan sen”
Kyllä, sinun olisi parempi olla yksin.