Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin oma suunitelma

Vierailija
07.06.2020 |

Mun kaveri väittää ei tarvii tehdä mitään kesäkuun asti 30.6.asti. Mun piti hakea johonkin ja mä hain mutta mun kaveri sanoi ei olis tarviita. Tarviita vai ei? Kukaan sanonut mitään jos ei? Työkkäri ilmottanut mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet kaikkia paikkoja, joihin olet sopiva. Kaverin mielipiteitä et kuuntele tästedes ollenkaan.

Vierailija
2/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ännää.

Itse olen hyvässä saumassa, kun saan seitsemän vuotta ansiosidonnaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet kaikkia paikkoja, joihin olet sopiva. Kaverin mielipiteitä et kuuntele tästedes ollenkaan.

Onks pakko? Karenssi? Voiko tulla jo ei hae?

Vierailija
4/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää? 

Vierailija
5/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkkäristä tulee työhönosoitus niin sitä pitää hakea. Jos ei kiinnosta niin teet todella huolimattoman hakemuksen, jota ei varmasti noteerata, mutta olet kuitenkin hakenut.

Vierailija
6/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työkkäristä tulee työhönosoitus niin sitä pitää hakea. Jos ei kiinnosta niin teet todella huolimattoman hakemuksen, jota ei varmasti noteerata, mutta olet kuitenkin hakenut.

Oma suunnitelma nettissä. Niissä tehtävä. Pitääkö? 

Vierailija
7/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua edistää työllistymistäsi?

Vierailija
8/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän kuuluu?? Kysyny onko pakko? Karenssi jos ei? Sen halutan tietää ja kukaan ei tiedä!

Vierailija
9/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks pakko? Karenssi? Voiko tulla jo ei hae?

Sinä olet TE-toimiston asiakas sen vuoksi, että haet töitä, et sen vuoksi, että nostat työmarkkinatukea. Se, haluatko töihin, on yhdentekevää - jollet osoita riittävää aktiivisuutta, sinua otetaan niskasta kiinni.

Jollet toteuta työllistymissuunnitelmaasi, joudut tekemään selvityksen siitä, mikset toteuttanut. "Kaveri sanoi ei olis tarviita" ei riitä. Ja kyllä, karenssi tulee melko helposti.

Vierailija
10/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän kuuluu?? Kysyny onko pakko? Karenssi jos ei? Sen halutan tietää ja kukaan ei tiedä!

Se että edes mietit "onko pakko" kertoo että et halua edistää työllistymistäsi.

Vierailija
11/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omilla sivuillasi näkyy avoimia tehtäviä niin niihin on reagoitava. Muuten tulee karenssi. Itse kerran unohdin vastata määräaikaan mennessä, mutta kun olen niin hyvä puhumaan ihmiset ympäri niin vältin karenssin. En suosittele samaa.

Vierailija
12/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omilla sivuillasi näkyy avoimia tehtäviä niin niihin on reagoitava. Muuten tulee karenssi. Itse kerran unohdin vastata määräaikaan mennessä, mutta kun olen niin hyvä puhumaan ihmiset ympäri niin vältin karenssin. En suosittele samaa.

Koronan takia ei tarvii sanoo mun kaveri. 

Vierailija
13/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samoin: määräaika meni umpeen edellisenä päivänä, mutta koska olin tehnyt kaiken muun hyvissä ajoin ja olin erittäin aktiivinen työnhakija (ja hyvä puhuja), tätä erhettä katsottiin poikkeuksellisesti läpi sormien.

Kirjoitustaidostaan päätellen ap ei kuulu hyviin ja vakuuttaviin puhujiin, eikä hänen asenteellaankaan saada virheitä anteeksi. Huonolta näyttää. Hän on kuntouttavassa työtoiminnassa lattioita lakaisemassa 9 eurolla/päivä ennen kuin ehtii edes hihkaista: "Onko pakko?!"

Vierailija
14/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ännää.

Miten voi saada 7 vuotta? Sehän on enintään 500 päivää.

Vierailija
15/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on väärässä. Kyllä tarvii olipa koronaa eli ei.

Vierailija
16/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi mennä työkkärin sivuille ja lukea ohjeita, kuinka pitää toimia? Tai luet ammattiliittosi sivuilta ohjeistuksen.

Vierailija
17/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi antaa ap:lle vääriä neuvoja. Jos hän ei ole täällä provoilemassa, hän on todella heikoilla.

Minä (en tuo, jolle vastasit) olen TYP-toiminnassa eli olen ollut työtön jo pitkään. Olen kolmen kuukauden eli koko koronakevään aikana ollut puhelinneuvotteluissa viiden eri aloja edustavan virkailijan kanssa useampaan kertaan, siis yhteensä toistakymmentä tuntia. Minulla on myös kahden hengen erikoisempi tiimi, joka yrittää nostaa minua takaisin jaloilleni, ja heidän kanssaan olen pitänyt 1-1,5 tunnin puhelinpalavereja jo seitsemän kertaa, ja sähköpostia on kulkenut kumpaankin suuntaan. Korona vaikuttaa TE-toimintoihin vain sen verran, että ennen kasvotusten hoidettavat asiat on hoidettu puhelimitse.

Vierailija
18/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samoin: määräaika meni umpeen edellisenä päivänä, mutta koska olin tehnyt kaiken muun hyvissä ajoin ja olin erittäin aktiivinen työnhakija (ja hyvä puhuja), tätä erhettä katsottiin poikkeuksellisesti läpi sormien.

Kirjoitustaidostaan päätellen ap ei kuulu hyviin ja vakuuttaviin puhujiin, eikä hänen asenteellaankaan saada virheitä anteeksi. Huonolta näyttää. Hän on kuntouttavassa työtoiminnassa lattioita lakaisemassa 9 eurolla/päivä ennen kuin ehtii edes hihkaista: "Onko pakko?!"

En mä joudu niihin! Mulla sellanen luonne ei en ota mua sinne. Halusin tietää oma suunnitelma kun mun kaveri sanoo ei tarvii kun korona. Se ei saanu karenssia ja se ei kirjota mitään ja ei se hae. 

Vierailija
19/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ännää.

Miten voi saada 7 vuotta? Sehän on enintään 500 päivää.

Ensin se 500 päivää ja jos onnistuu sen jälkeen olemaan sopivan ikäinen niin tulee jatkopäivät.

Vierailija
20/28 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika! Ap on aivan kuutamolla eikä käsitä neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi