Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä tänään katselin itseäni peilistä

Vierailija
07.06.2020 |

En minä ihan paskalta näytä. Nätti naama, upea kroppa ja hienot hiukset. Tuli ihan hyvä mieli, vaikka krapulassa olenkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit ja lihaksikkaat reidet. Niissä ei ole edes suonikohjuja tai selluliitteja.

Olen muuten 50v.

Vierailija
22/26 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin itseäni ihan kauniina. Siis sellaisena haluttavana tapauksena. Sitten mulle selvisi että vaikka mies muuta väittää ei näin ole. Mä olen ihan tavis ja ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi nähdä minkä näköisiä te itsenne kehujat olette?

Onko hyvät tissit ym.

Olisipa mullakin nainen joka voisi sanoa olevansa alasti kaunis vaikkei täydellinen olisikaan ja kotona viihtyisi alasti/hyvin kevyesti puettuna.

Kokemus on vaan päin vastainen, aina valitetaan, häpeillään vaikka mitä omassa vartalossa.

Vierailija
24/26 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidin itseäni ihan kauniina. Siis sellaisena haluttavana tapauksena. Sitten mulle selvisi että vaikka mies muuta väittää ei näin ole. Mä olen ihan tavis ja ruma.

En usko.

Vierailija
25/26 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies kirjoitti:

Onko hyvät tissit ym.

Olisipa mullakin nainen joka voisi sanoa olevansa alasti kaunis vaikkei täydellinen olisikaan ja kotona viihtyisi alasti/hyvin kevyesti puettuna.

Kokemus on vaan päin vastainen, aina valitetaan, häpeillään vaikka mitä omassa vartalossa.

Katso William-Adolphe Bouguereaun maalaus Afrodite. Se hieman kurvikkampana ja hoikempana ja ylävartalo suhteessa alavarataloon symmetrisempänä, sekä isommilla rinnoilla. On sanottu, että kroppani on kuin 18 vuotiaan. Olen ikäiseni näköinen kuitenkin vartaloltani ja käyn viittäkymmentä.

Vierailija
26/26 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Onko hyvät tissit ym.

Katso William-Adolphe Bouguereaun maalaus Afrodite. Se hieman kurvikkampana ja hoikempana ja ylävartalo suhteessa alavarataloon symmetrisempänä, sekä isommilla rinnoilla. On sanottu, että kroppani on kuin 18 vuotiaan. Olen ikäiseni näköinen kuitenkin vartaloltani ja käyn viittäkymmentä.

Kyllä kelpaisi, miten olisi treffit?