Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kantaa takkia olkapäällä?

Vierailija
07.06.2020 |

Kun yleensä takkia kannetaan käsivarrella.
Useimmiten ne on miehet, jotka kantaa sitä pitäen sormilla kiinni olkapäällä, niin että takki roikkuu selän takana olalta.
Eikö tämä väsytä kättä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se roikkuu "oksalla".

Vierailija
2/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos ja nauti kesäpäivästä, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vaikuttaa rennoilta kesämiehiltä ja helposti lähestyttäviltä hyvin toimeentulevilta miehiltä. Parin millin kesäsänki ja lievä päivetys kuuluvat myös asiaan.

Vierailija
4/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen vaalimainoksissa miehet pitävät takkia olalla. Enpä ole juuri muualla tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
5/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se toimii käsilaukkuna. Jos sitä pitää kädessä, tippuu tavarat takin taskuista.

Vierailija
6/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotia.

Ennen kovikset solmivat takin vyötärölle tuomaa lisää massaa. Nyt takkia roikutetaan sormen varassa. Tulee vaatenaulakkomainen vaikutelma ja se vetoaa naisiin.

Voi käydä niin että isokin porukka puistossa nakkaa takkinsa vaatenaulakon päälle.

Vierailija
7/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat nähneet Dressmannin mainoksen ja se näytti niin coolilta. 

Vierailija
8/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta asti nauranut sille tavalle. Luulevat varmaan näyttävänsä coolilta. Säälittävän näköistä. Täysin luonnotonta!

Vierailija
9/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsesta asti nauranut sille tavalle. Luulevat varmaan näyttävänsä coolilta. Säälittävän näköistä. Täysin luonnotonta!

KORJAUS: en ollut lukenut aloitusta, luulin, että siinä tarkoitettiin sitä, että mies kantaa takkia OLKAPÄÄLLÄ, ei sormilla selän takana. Näitä olkapäällä vapaana takkia pitäviähän näkee, ja heille olen nauranut koko ikäni.

Vierailija
10/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KORJAUS: en ollut lukenut aloitusta, luulin, että siinä tarkoitettiin sitä, että mies kantaa takkia OLKAPÄÄLLÄ, ei sormilla selän takana. Näitä olkapäällä vapaana takkia pitäviähän näkee, ja heille olen nauranut koko ikäni.

Osoitatko myös sormella?

Vierailija
11/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitatko myös sormella?

En, mutta nuorena hihittelimme kaverini kanssa heille, koska olimme molemmat samaa mieltä ilmiöstä.

Vierailija
12/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen vaalimainoksissa miehet pitävät takkia olalla. Enpä ole juuri muualla tuollaiseen törmännyt.

Kaikkien puolueiden vaalimainoksissa näkyy tuota. Yritetään näyttää rennolta ja miehekkäältä vähän siihen tyyliin, että kannoinpa juuri tukkeja tällä samalla tavalla ennen valokuvaamoon tuloa.

Olin kauan sitten esiintymiskoulutuksessa, jossa pääkouluttajana oli yksi MTV:n legendaarisista uutistoimittajista. Hän oli ihan miehen näköinen ja kokoinen, pukeutui solmioon ja miesten kyynärpaikkaiseen neuletakkiin, ja vaimokin hänellä oli. Hänellä oli kuitenkin yksi niin naisellinen maneeri, että siitä tuli suorastaan epämukava olo: hän piti neuletakkiaan olkapäillään. Välillä hän kohenteli takkiaan pyöräyttäen ranteitaan ja sormiaan naisellisesti. En ole erityisen tiukkapipoinen ihminen, mutta tuo tyyli pisti silmään ns. epätyypillisenä käyttäytymisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme