Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalojen parveketupakoijat !!!

öhhö öhö krrröhh krrggöööghh
07.06.2020 |

Hakekaa asianmukaista hoitoa tupakkariippuvuuteenne.
Miten viitsitte lämpimänä tai helteisenä kesäpäivänä tuolla aamusta iltaan ja yölläkin tapahtuvalla kärytyksellä pilata toisten asumisviihtyvyyttä totaalisesti, eipä se oma terveys ja olemuskaan paljon taida kiinnostaa.
H Y I T E

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vali vali

Vierailija
2/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sitten pahastu, kun alan polttamaan sisällä ja haju kulkeutuu rappukäytävään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Lähdenpä röökille 🚬😂

Vierailija
4/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en kerinnyt heti vastaamaan, olin RÖÖKILLÄ.

Vierailija
5/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo, älkää vastailko tähän, sekös Ap harmittaa.

Vierailija
6/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa yhteyttä kaupungin terveysvirastoon. kyllä se tupakointi saadaan loppumaan

Vierailija
7/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti viitsin. Kannattaa muuttaa savuttomaan yhtiöön niin helpottaa.

Vierailija
8/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa asuu yksi röökimuija. Luulin, että se on ikäiseni, eli n. 60 v. Nyt kuulin, että hän on 43 vuotias.

Vierailija
9/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon savuttomia taloyhtiöitä, muuta sellaiseen niin ei tarvitse valittaa.

Toisaalta minua ihmetyttää, kun meidän vastapäinen kerrostalo on savuton ja sielä ei koskaan kukaan vietä aikaansa parvekkeella.

Vierailija
10/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä vtun kovaäänisiä kailottajia, jotka puhuu puhelimeen jollekin. Meillä kun on noita taloja tuossa ihan vieressä, niin kaikuu ihan vtusti ja kuuluu hiiren pierukin kunnon räjähdykseltä.

Vierailija
11/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku viitsiikin valittaa jostain parvekkeella tupakoinnista! Se on saatana ulkotiloissa! Itse en ole tupakoinut enää viiteentoista vuoteen, mutta ei haittaa minua jos joku haluaa parvekkeella röyhytellä.

Vierailija
12/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä helpota. Meillä polttavat asunnoissa sisällä, vaikka on savuton talo. Olen valittanut, mutta ei ole auttanut, koska en pysty tarkkaan sanomaan, missä asunnossa poltetaan. Haju vaan tunkeutuu jostain mullekin.

Vierailija
13/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä helpota. Meillä polttavat asunnoissa sisällä, vaikka on savuton talo. Olen valittanut, mutta ei ole auttanut, koska en pysty tarkkaan sanomaan, missä asunnossa poltetaan. Haju vaan tunkeutuu jostain mullekin.[/

Niin, tässäkin kiellossa on se ongelma, että mennään ojasta allikkoon. Osa alkaa polttamaan sisällä. :/

Vierailija
14/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpatkaa nenäänne.

Vierailija
15/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitään lisää aiheita teemalla: Mitähän voisi vielä kieltää!"

Vierailija
16/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten ennemmin grillata silakoita siellä partsilla???

Vierailija
17/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mun alakerrassa mummo vetää röökiä 5min välein ,eikä voi yhtään pitää parvekkeenovea kesäisin auki.

Saatana

Vierailija
18/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt liity sinänsä aiheeseen, mutta meidän talon rappukäytävässä haisee sperma ja tosi voimakkaasti vielä. Toivon että se kakkosen komea opiskelijapoika eikä kolmosen runkkarin näköinen setämies.

Vierailija
19/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se muissakaan asuinmuodoissa hyvälle haise ja ärsyttää, kun ei voi tuulettaa mitään pihalla, kun rivitalonaapurit kummallakin puolella röökaavat.

Vierailija
20/22 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kuin sinä ap. Mutta sen olen huomannut että tällä palstalla ei voi tällaisista asioista keskustella, koska täällä viettää aikansa pääosin juurikin se Suomen w t-sakki, joiden harrastuksiin kuuluu kotona maleksiminen, parveketupakointi, juopottelu, tappelu, s o s s u n t u i l l a eläminen ja m t -ongelmiensa aiheuttaman pahoinvointinsa purkaminen av-palstalla vittuilemalla.

Onneksi kuitenkin kuulemma syksyllä on tulossa joku adressi, jolla parveketupakointi yritetään kieltää. Ei se tupakoiva r o skasakki tule välittämään naapureiden terveydestä kun ei välitä omastakaan. Ei parveketupakoinnin lopettamisessa auta kuin laki. Sitä adressia odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi