Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuomitaanko minut äiti piireissä kun lapsellani ei ole yhtään Molon vaatetta?

Vierailija
07.06.2020 |

Aletaanko lastani syrjiä, koska hänellä on lähinnä kirpparivaatteita. Itse pukeudun silloin tällöin designervaatteisiin hiekkalaatikolle, mutta en näe mitään syytä miksi ostaisin leikki-ikäiselle muita kuin kirpparivaatteita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella tympeä avaus.

Vierailija
2/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, next...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuomitaan. 

Vierailija
4/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän pidän ihan kirjaa siitä kuinka monta designer-vaatetta naapurin Kaijan Kalle-Joosepilla on. 

Vierailija
5/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piireissä molo tarkoittaa ihan muuta kuin vatetta.🤣

Vierailija
6/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä että lapsille ostetaan kalliita vaatteita. He kasvavat nopeasti eivätkä itse välitä merkeistä, joten mitä väliä? Kauniita vaatteita saa kirpparilta ja ketjuliikkeistäkin.

Vierailija
7/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän pidän ihan kirjaa siitä kuinka monta designer-vaatetta naapurin Kaijan Kalle-Joosepilla on. 

Käytätkö excell-taulukkoa vai pientä muistikirjaa?

Vierailija
8/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jonkinlainen Pedobear-vaatemerkki?

Vierailija
9/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain Molon haalarit lapsille talveksi, kun pidän kuoseista ja ovat kestäneet meidän lapsilla hyvin. Mutta sisävaatetta tms en osta niin kallista, olisi ihan rahantuhlausta, kun lapset kasvaa niin kauheasti. Talvihaalari menee sen yhden talven ja jälleenmyyntiarvokin on vielä kohdallaan.

Vierailija
10/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö excell-taulukkoa vai pientä muistikirjaa?

Mulla on sanelukone johon sanelen tiedot liukumäen takaa, sitten kotona kirjaan kaiken exceliin. Viime viikolla Kalle-Joosepilla oli kahtena päivänä prismavaatteet, yhtenä noshia, yhtenä jotain kirppisrytkyä; en päässyt tarkistamaan niskalappua vaikka yritin, perjantaina sitä ei varmaan enää kehdattu tuoda puistoon kun ei näkyny. 

Vierailija
11/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä että lapsille ostetaan kalliita vaatteita. He kasvavat nopeasti eivätkä itse välitä merkeistä, joten mitä väliä? Kauniita vaatteita saa kirpparilta ja ketjuliikkeistäkin.

No mikä on nopeaa kasvua. Meillä menee lapsilla 1-2vuotta samat vaatteet ja leggarit kun jäävät lahkeista lyhyeksi, niin kesällä menevät vielä kapreina. Eskoisella ennätys kun eskarista toiselle luokalle saakka meni osa vaatteista. Voin sanoa, että ketjuliikkeiden vaatteet kulahti ja nyppyyntyi kyllä ennen kun jäi edes pieneksi. Nämä merkit taas ovat edelleen priimaa seuraavalle.

Vierailija
12/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti piiri, oikeasti äitipiiri

Vierailija
13/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän piireissä molo tarkoittaa ihan muuta kuin vatetta.🤣

Vantaalta?

Vierailija
14/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa tympeä?

Vierailija
15/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa tympeä?

Sillä tapaa tympeä, että aloittaja olettaa muiden äitien olevan massaa, jota kiinnostaa kauheasti muiden lasten vaatteet, kun hän itse taas on ihan erilainen. Tää on just tätä äitivihaa, mikä on niin yleistä. 

Vierailija
16/16 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on nopeaa kasvua. Meillä menee lapsilla 1-2vuotta samat vaatteet ja leggarit kun jäävät lahkeista lyhyeksi, niin kesällä menevät vielä kapreina. Eskoisella ennätys kun eskarista toiselle luokalle saakka meni osa vaatteista. Voin sanoa, että ketjuliikkeiden vaatteet kulahti ja nyppyyntyi kyllä ennen kun jäi edes pieneksi. Nämä merkit taas ovat edelleen priimaa seuraavalle.

Mistä ihmeestä löydät noin kestäviä housuja? Meillä on polvet puhki viimeistään viidennessä pesussa, ihan sana onko molon, hm:n vai Adidaksen pöksyt. Kesä tietysti helpottaa, shortseissa aukeaa polvet ja housut pysyy ehjänä.