Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronnan jälkeen moni meni kampaajalle

Vierailija
07.06.2020 |

Ja kotiin päästyään meni suihkuun. Näin olen kuullut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen leikannut meidän miesten hiukset. Omani on saaneet kasvaa.

Vierailija
2/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on korona, eikä koronna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein selität?

Vierailija
4/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata mennä vielä.

Vierailija
5/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on kampaamot ollut auki koko ajan ja asiakkaita riittänyt. En tiedä mitä ap horisee.

Vierailija
6/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt tutulla parturilla, jolla olen käynyt yli vuosikymmenen ajan, aivan normaalin 4-5 viikon välein.

Järjestelykysymys, että siitä saa puolin ja toisin turvallista. Liike on onneksi avara, Ilmastointi on hyvä, heitä on siellä yksi kerrallaan vuorossa ja palvelua vain ajanvarauksella, niin että asiakkaat joko eivät kohtaa tai ainakin vain ohimennen. Käyttävät maskia asiakkaiden kanssa kun siihen on syytä, työvälineet pestään ja pinnat pyyhitään joka asiakkaan välissä ennen seuraavaa.

Ei mitään ongelmia ole ollut. Asiakkaat on hyvin pitkälle vakioasiakkaita vuosien tai vuosikymmenten ajalta. Kukaan ei ole sairastunut tähän mennessä.

Liike ja yrittäjät selviää tästä kohtalaisesti vaikka kestäisi pidempään kaikki on tyytyväisiä. Palvelu pelaa nyt ja jatkossakin, ei tarvitse asiakkaiden etsiä nyt eikä jatkossa uutta paikkaa hiustenleikkuulle, eikä yrittäjien pelätä elinkeinon menetystä.

Vierailija
7/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin voikko sitten ja hiukseni ovat taas upeat. Kampaajalla oli maski ja minulla myös. Enkä mennyt suihkuun heti.

Vierailija
8/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP käy suihkussa vain käytyään kampaajalla.

Vierailija
9/9 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nyt ollut hyvin leikattuja hiuksia. Minulla ei ole kun kasvatan. kesän lopulla sitten. Onneksi on keksitty lippis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän