Kokemuksia Siltamäestä?
Harkitsen muuttoa helsinkiin, ja siltamäestä löytyi sopiva kaksio ostarin lähistöltä. Millainen alue, kannattaako muuttaa?
Kommentit (13)
Olen syntynyt Helsingissä, asun nykyään Kalliossa enkä ole koskaan kuullut Siltamäestä oikeastaan yhtään mitään, en hyvää enkä huonoa. Tiesin, että sellainen paikka on olemassa.
Aika paljon WeeTee tyyppejä, alkkiksia. Muutama hassu ihan fiksujakin.
Ei ikinä enää, Never again, aldrig mera!
No se on siellä ihan helsingin perällä. Se on vielä niitä harvoja paikkoja helsingissä jossa on vielä ihan ok hintaisia asuntoja.
Paskat yhteydet... hyvät lenkkipolut. Ihan yhtä rauhallinen/levoton, kun kaikki muut helsingin lähiöt.
Perus ihmisten säilytyspaikka; nukutaan, syödään, päivät jossain muualla.
On siinä ihan kiva puistoalue vieressä. Muuta en sieltä tiedä. Vieressä on.. Onko Puistola vai mitä.. Omakotitaloaluetta.
Peruslähiö.
Mä viihdyin ja haluisin takas. Kivat maastot, lyhyt matka Tammiston kaupoille.
Rauhallinen kiva paikka. Pieni ostari, jossa pari kauppaa, apteekki, uimahalli, R-kioski, pizzeria ja 2 baaria.
Ympärillä omakotitaloaluetta ja todella hyvät ulkoilumaastot.
Bussilla pääsee moneen paikkaan, jos ei oma autoa ole.
Terkkuja Siltamäen naapurista Suutarilasta!
Naapurilähiö kuvattiin aikoinaan Siltamäessä. Oi, sitä 70-luvun kulta-aikaa,
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Helsingissä, asun nykyään Kalliossa enkä ole koskaan kuullut Siltamäestä oikeastaan yhtään mitään, en hyvää enkä huonoa. Tiesin, että sellainen paikka on olemassa.
Sama juttu. En edes tiedä missä sijaitsee.
Ostarin ympärillä olevat omalla tontilla olevat talot on kai nykyisin suojeltu? Huoneistossa oikein mukava pohja, isot huoneet. Talot kaksi- ja kolmikerroksisia. Ei hissiä. Asuin siellä aiemmin, tykkäsin kovasti.
Huippu paikka, upea luonto, laajat ulkoilumaastot Keravanjoen rannalla, frisbeegolfrata, koiratarhat, Tammiston ja Jumbon ostopaikat kävelymatkan päässä (1-3 km), viljelypalstoja, talvella iso luistinkenttä, hyvät hiihtokadut, jne. Olemme asuneet täällä yli 40 vuotta. Tervetuloa. Et pety. 🌺
Nukkumalähiö