Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen mieli ja ajatuksen juoksu.

Vierailija
05.06.2020 |

En todellakaan sano että tää pätee kaikkiin naisiin, mutta uskon usea nainen on tämän käynyt jotain tämänkaltaista. Jos joku mies on käynyt tämän läpi, niin ole hyvä ilmoittaudu ja kerro oma kokemukseni.

Elikkä juttu menee lyhykäisyydessään näin.
Olin miesystäväni luona yötä, harrastimme seksiä juttelimme ja oli muuten tosi mukava ilta yö ja aamu. Ennen kuin mies lähti töihin suukottelimme ja mies kyseli että koska näemme uudestaan ja sovimme sitten milloin näemme uudestaan.
Sitten kun mies oli lähtenyt niin hoidin omia arjen askareita ja jostain syystä aloin miettimään jotain mitä hän oli sanonut ohimennen 2kk sitten.
Mietin ja pohdin ja tulin siihen tulokseen että mies ei pidä minusta eikö halua olla kanssani, okei vähän käristettyä mut kuitenkin.
Ja tosiaan 2 kuukautta on mennyt tosi hyvin ja mies on ollut tosi hyvä mulle ja ottanut minut huomioon monella tapaan, mutta se ei siinä kohtaa auttanut mitään, mietin vain sitä mitä mies oli silloin 2kk sitten sanonut.
Illalla sitte soitin miehelle ja sanoin että haluan nähdä ja jutella jostain asiasta, hänelle se sopi.
Kerroin hänelle että minua harmitti se mitä hän oli joskus sanonut. Ja tiedättekö mitä. Hän ei muistanut ollenkaan että olisi sanonut niin, eikä tosiaan tiennyt mitä sillä oli silloin tarkoittanut...

Mietin vaan mielessäni että olen niin monet kerrat ollut huvittunut kun olen keskustellut naispuolisten ystävien kanssa ja seurannut heidän ylireagointiaan ja analysointiaan jostain tilanteista ja sanoista yms.
Ja nyt minä itse toimin ihan samalla tavalla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo,

Lopeta ylianalysointi.

Älä jauha 2kk takaisista tapahtumista vaan elä nykyketkessä.

Vierailija
2/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tunnistat sen ja voit nauraa sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ei ole mies-naiskysymys vaan liittyy mielenterveyteen ja siihen mitä tapahtuu joillakin ihmisillä kun asiat menee ns. liian hyvin.

Vierailija
4/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillä lailla!??

Vierailija
5/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo liittyy eroahdistukseen, siihen kun on ollut kivaa ja sit se on ohi ja ollaan erillään ja tulee epävarma tilanne ja muistuu mieleen joku ahdistusta tukeva juttu. Yleensä esikoisilla, jotka on joutuneet syrjään kun pikkusisarus syntyi tai ikävän lapsuuden kokeneilla. Avoliitossa menee ohi kun on jatkuva turva. Asiaa voi yrittää käsitellä mut traumat seuraa meitä hautaan saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä