Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaatteko lähteä tämän vuoden puolella ulkomaille?

Vierailija
05.06.2020 |

Ja ei tarvi nyt tulla länkyttämään koronasta teillä on ne omat ketjut niille. Asiallista keskustelua puolesta ja vastaan NIILTÄ ketkä on lähössä, suunnittelee tai olisi ilman koronaa lähteneet.

Itse olen joka vuosi sykyisin käynyt jossain lämpimässä. Nyt olisi edullisia matkoja, mutta ei kyllä vielä ainankaan uskalla varata vaikka tekisi kovasti mieli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan on kesällä liput, ostin heti kun maa avautui ja liput tuli myyntiin.

Vierailija
2/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kreikassa kesällä liian kuuma? Kaikki ruskeaa karrelle palanutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukesästä haluan tehdä retkeilymatkan jonnekin päin Alppeja. Tyyliin nollabudjetilla itse järjestäen että ei harmita niin paljon jos kaikki peruuntuu. Olisi halunnut käydä tänä vuonna Puolassa ja Espanjass mut ei sitten.

Vierailija
4/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Odotetaan 14vrk karanteenin poistoa. Loppukesästä Espanja tai Italia, talvella Meksiko. Toivottavast 🙏

Vierailija
5/5 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Omassa tuttavapiirissä on paljon heitä, jotka joutuvat tällä hetkellä varmuuden vuoksi pysyttelemään yhä turvassa riskiryhmänsä vuoksi, koska emme vielä tiedä tulevasta. heidän ja kaltaistensa vuoksi tahdon olla levittämättä virusta.

Lisäksi onnekseni elämäni on mukavaa ja vaikka tykkäänkin käydä ulkomaillakin en menetä mitään vaikka nyt en sinne tänä vuonna menekään.