Perjantai-illan herkut - mitä syöt ja juot
Kommentit (71)
Linssisipsejä,rahkapatukkaa, vihreää teetä, kivennäisvettä. Päivällä makaronilaatikkoa meni.
Puolikas pizza ja Pepsi Maxia. Sitten piccolo-skumppa terassilla, nyt punkkua ja suklaata kotona. Loma❤️
Kiitos ihanasta aloituksesta, ap.
Aion tehdä arkisesti hiiligrillissä kanansiipiä. Kastikkeeseen panostan. Tomaatti-Ananas salsa valkosipulin vihjauksella ja JYRÄHTÄVÄLLÄ omanpensaan chilillä.
Uuh, tuo soosi lemahtaa- sipulikuutiot ovat milli tarkoin silputtuja- Sieppi asettelisi tuota soosikulhoa paremmin, itse en tämän parempaan pysty.
Lasissa olutta, Koffia lähikaupasta mutta tuosta so osista, siinä on Kajaus...
Kiitos kaikille lukijoille. Pyydän anteeksi jos joku kokee itsensä loukkaantuneeksi viestini vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Aion tehdä arkisesti hiiligrillissä kanansiipiä. Kastikkeeseen panostan. Tomaatti-Ananas salsa valkosipulin vihjauksella ja JYRÄHTÄVÄLLÄ omanpensaan chilillä.
Uuh, tuo soosi lemahtaa- sipulikuutiot ovat milli tarkoin silputtuja- Sieppi asettelisi tuota soosikulhoa paremmin, itse en tämän parempaan pysty.Lasissa olutta, Koffia lähikaupasta mutta tuosta so osista, siinä on Kajaus...
Kiitos kaikille lukijoille. Pyydän anteeksi jos joku kokee itsensä loukkaantuneeksi viestini vuoksi
Siinäpä vasta kohtelias kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Uuh, tuo soosi lemahtaa- sipulikuutiot ovat milli tarkoin silputtuja- Sieppi asettelisi tuota soosikulhoa paremmin, itse en tämän parempaan pysty.Lasissa olutta, Koffia lähikaupasta mutta tuosta so osista, siinä on Kajaus...
Oliko tässä joku sarkasmi tai muu juttu mitä en tajunnut? :D Hauska viesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä tänään teet nuo tähän aikaan? :o
Äsken söin hapankorpun, joka oli päällystetty mätitahnalla, ja join lasillisen tonic-vettä. (Tältä palstalta muuten keksin, että tonic-vettä on olemassa, ostin ja tykästyin ja joskus herkuttelen sillä.)
2 lasillista skumppaa ja 1 happy Joy siideri. Mansikoita, perunarieskaa 2 siivua, päällä goudaa ja toisessa sinihomejuustoa.
Vävyni tekemää flan de caramelia ( paahtovanukas). Parempaa kuin ravintolassa ikinä!
G.H. Martell samppanjaa ja brie-juustoa <3
Mulla on nachoja + salsaa dippinä ja colaa ja sit vielä salmiakkiaakkoset pussi.
Söin noodeli wokkia ja juon nyt teetä tai pian kuin se jäähtyy vähän.
Maisskakkuja ja avokadoa. En jaksanut mennä kauppaan.
Kirsikkaa ja tekemiäni kanelimanteleita.
Manasikoita jja rommmia tummaa.